پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
جواد نیک بین عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با اشاره به عزم مجلس برای تحقیق و تفحص از شهرداری تحت مدیریت زاکانی گفت: پیگیری حقوق تضییع‌شده شهروندان تهران به عنوان پایتخت کشور در دستورکار پارلمان قرار خواهد گرفت.

شعار سال: جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اعلام این خبر که تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس کلید خورده است در تشریح جزییات آن گفت: به دلیل استمرار مشکلات متعدد عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در شهر تهران، فقدان برنامه‌ریزی‌های جامع جهت رفع معضلات پایتخت‌نشینان و تداوم ناکارآمدی در بخش‌هایی از مدیریت شهری مرکز سیاسی کشور به ویژه در چهار سال اخیر، درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را در مجلس به جریان انداخته‌ایم.


تحقیق و تفحص از شهرداری تهران کلید خورد
نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعداد امضا‌های نمایندگان درخواست‌کننده این تحقیق و تفحص از ۳۰ عبور کرده و همچنان در حال افزایش است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: محوریت این تحقیق و تفحص، بررسی عملکرد شهرداری تهران در دو دوره اخیر با هدف پیگیری حقوق تضییع‌شده شهروندان تهران به عنوان پایتخت کشور است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۱۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 138756، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین