پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
در یک اقدام کم سابقه با مشارکت و همکاری نهاد‌های صنفی و تخصصی ورزش و با همراهی پیشکسوتان و صاحب نظران ورزش و تربیت بدنی کشور در یک فرآیند سه مرحله‌ای مبتنی بر رویکردی علمی، پس از بررسی کارشناسی رزومه و ارزیابی عملکرد اجرایی تعدادی از مدیران ورزش کشور، ۳ گزینه برای پست دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب و به رئیس کمیته ملی المپیک پیشنهاد شدند.
شعار سال: در یک اقدام کم سابقه با مشارکت و همکاری نهاد‌های صنفی و تخصصی ورزش و با همراهی پیشکسوتان و صاحب نظران ورزش و تربیت بدنی کشور در یک فرآیند سه مرحله‌ای مبتنی بر رویکردی علمی، پس از بررسی کارشناسی رزومه و ارزیابی عملکرد اجرایی تعدادی از مدیران ورزش کشور، ۳ گزینه برای پست دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب و به رئیس کمیته ملی المپیک پیشنهاد شدند.

این معرفی در تداوم فرآیند پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان با برگزاری جلسات حضوری و برخط، پس از نظرخواهی از ۲۰۰ نفر از اساتید متخصص علمی و مدیریتی ورزش از بین ۵۰ نفر اسامی پیشنهادی، پس از تحلیل سلسله مراتب (A.H..P) و ارزیابی کیفی توسط گروه‌های داوری و کارشناسی انجام پذیرفت که ۲۰ نفر وارد مرحله دوم شدند و در نهایت از بین ۸ گزینه نهایی آقایان دکتر حمیدرضا حصارکی، دکتر امیر غفرانی و خانم دکتر فاطمه ابوالقاسمی انتخاب شدند.

این افراد منتخب بر اساس ارزشیابی عملکرد اجرایی، سوابق علمی و ورزشی، توانمندی مدیریتی و حسن شهرت طی نامه‌ای به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک معرفی و پیشنهاد شدند.

این اقدام قابل توجه جمعی که با محوریت انجمن جامعه و ورزش و فرهنگ ایران و با مشارکت تعدای از نهاد‌های معتبر صنفی ورزش کشور انجام پذیرفت می‌تواند به نظام شایسته گزینی و استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی ورزش کشور کمک کند و به تقویت مدیریت ورزش کشور بیانجامد.

حال باید دید نظر و تصمیم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در این خصوص و نظر جمعی از اهالی ورزش کشور چه خواهد بود.

لازم به ذکر است این رویه پیش‌تر بعد از یکی از دیدار‌های رئیس جمهور با اهالی ورزش، در خصوص استفاده از سرمایه‌های انسانی ورزش کشور و توجه به خرد جمعی جامعه ورزش در حوزه پیشنهاد وزیر ورزش ورزش و جوانان نیز صورت گرفته بود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین