پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
در چهارمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته ۵ داور بین المللی کشورمان قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

شعار سال: چهارمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته، جمعه ۱۱ شهریورماه به میزبانی آذربایجان در شهر باکو با حضور ۲۴۷ کاراته از ۵۸ کشور آغاز شد و پس از سه روز رقابت کاراته کا‌های مدعی عصر امروز یکشنبه به پایان خواهد رسید. قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده ۴۸ داور از کشور‌های مختلف بود که در میان آن نام ۵ ایرانی نیز دیده می‌شود.

جواد سلیمی، کامبیز کاکاوند، علیرضا نوروزی، سید، ولی حسینی و المیرا گوزل زاده ۵ داور ایرانی حاضر در این مسابقات بودند. در این بین سلیمی به عنوان رئیس هیأت ژوری و گول زاده مدیر تاتامی ۳ انتخاب شده و در مسابقات حضور داشتند.

در روز پایانی این مسابقات امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و ذبیح الله پورشیب برای کسب مدال برنز، سارا بهمنیار و بهمن عسگری هم برای کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود می‌روند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته، تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۰۸۰، spstk.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین