پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
اول باید پرسید که این سامانه زیر نظر کدام وزارتخانه کار می‌کند (احتمالا صمت). مدیر کم فکر این مجموعه نمی‌داند که با چه حجمی از تقاضا روبرو است، توجیهش درباره اختلالات مکرر در خصوص این سامانه چیست (اگر انکار کردند، به شیوه‌ای دیگر شیر فهمشان خواهیم کرد)؟ اگر یک میلیون ایرانی، یک ساعت وقتشان پای این سامانه فشل، هدر رفته باشد چه کسی مسئولیت پرداخت غرامت را تقبل می‌کند (به راحتی هم قابلیت اثبات در دادگاه و طرح دعوی حقوقی و حتی کیفری بدلیل شائبه عامدانه بودن کار را هم دارد)؟ حال خبر می‌رسد که با منت گذاری روی مردم و با عبارت بدلیل درخواست متقاضیان، مهلت ثبت نام تا ساعت ۴ روز شنبه تمدید شده است.‌ای خاک دو عالم بر سر آدم نافهم و غیر متعهد به مسئولیت هایش.

شعار سال: امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: به دلیل درخواست متقاضیان مهلت ثبت‌نام در این مرحله از ثبت‌نام در سومین دوره از فروش و قرعه‌کشی یکپارچه خودرو‌ها تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور ماه (فردا) تمدید شده است.

شایان ذکر است این فرصت در حالی تمدید شده است که با توجه به وقفه و اختلال چند ساعته‌ای که روز گذشته (پنجشنبه) در فرآیند ثبت‌نام شکل گرفت و تعدادی بسیاری نتوانستند در مهلت مقرر ثبت‌نام کنند، مورد درخواست متقاضیان بوده است.

ثبت‌نام سومین مرحله از فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و به روش قرعه‌کشی (و البته طرح‌های خارج از فرآیند قرعه‌کشی) از روز چهارشنبه هفته‌ای که گذشت (۱۶ شهریور ماه) آغاز شد. متقاضیان به مدت ۷۲ ساعت از زمان آغاز ثبت‌نام، فرصت داشتند با مراجعه به سایت سامانه به نشانی sale.iranecar.com نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

در این مرحله از فروش خودروها، علاوه بر فروش در قالب طرح عادی و طرح ویژه مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز اجرا شده است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر ۱۴۰۱۰۶۱۸۱۴۰۲۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین