پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
هواپیمایی کیش را می‌توان یکی از پر حاشیه‌ترین‌ها محسوب نمود. هواپیمایی که اخیرا خبر واگذاری آن نیز بگوش می‌رسید. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از سال‌های دور، انتقاداتی را بر این شرکت وارد دانسته (از دوره مدیرعاملی خلبان جدیدی) و تاکنون نیز ادامه دارد؟ میزان پاسخگویی این شرکت هم متاسفانه به هیچ وجه قابل قبول نبوده و مسلما در گام بعدی، رسانه تحلیلی خبری شعار سال با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی، مسائل را وارد چرخه بازرسی و حقوقی خواهد نمود. احترام به رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی و افکار عمومی یک الزام بوده و کم توجهی بدان، باید دارای هزینه برای خاطیان و مدیران دارای حساسیت پائین به این مسائل باشد.
شعار سال: ادعای بررسی صورت‌های مالی هواپیمایی کیش (منتشره توسط رسانه پشت پرده) نشان می‌دهد که این هواپیمایی در سال ۱۳۹۹، مبلغ ۳ هزار و ۱۳۳ میلیون ریال کارت هدیه و هدایا به اشخاص خارج از شرکت داده است (منتظر دریافت تائید یا اصلاح رقم و توضیح در خصوص موارد استفاده توسط هواپیمایی کیش هستیم). واگذاری برخی مسیر‌های چارتری صرفاً به یک چارتر کننده و عدم انتقال سهام شرکت الخصب از دیگر تخلفات این شرکت هواپیمایی بوده است (منتظر دریافت توضیحات هستیم). خبر می‌رسد که مبلغ ۳ و نیم میلیارد تومان عوارض شهرداری که از مسافران دریافت گردیده به حساب‌های مذکور که در مواد ۴۳، ۴۵ و ۴۷ الی ۴۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده، واریز نگردیده است؟
 
در هواپیمایی کیش چه خبر بوده و هست؟ بازرسی در کشور چگونه هجا می‌شود؟
ادعای پشت پرده اشاره دارد به اینکه، شرکت هواپیمایی کیش در سال ۹۹ مقررات ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری برای مقابله با ویروس کرونا را مبنی بر استفاده ۶۰ درصد ظرفیت خالی صندلی‌های موجود در هواپیما و خالی نگهداشتن مابقی ظرفیت و رعایت فاصله فیزیکی بین مسافرین را رعایت نکرده است (منتظر دریافت توضیحات کیش ایر هستیم). اگر این خبر صحت داشته باشد، عدم رعایت این بخشنامه احتمالا باعث بیماری عده‌ای از مسافرین شده و شرکت هواپیمایی کیش در این زمینه مسئول است و اگر شخصی میزان تقصیر هواپیمایی کیش را در دادگاه ثابت کند، هواپیمایی مذکور ملزم به جبران خسارت خواهد شد. ایر لاین کیش ایر جهت جبران ضرر رعایت الزامات پیشگیری از کرونا، وعده پذیرایی را حذف نمودند که در فقره هواپیمایی کیش ایر، این شرکت علاوه بر حذف وعده پذیرایی مذکور، بخشنامه کرونا را نیز رعایت نکرده است؟!
 
در هواپیمایی کیش چه خبر بوده و هست؟ بازرسی در کشور چگونه هجا می‌شود؟
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، ان شاالله با بررسی صورت وضعیت‌های مالی هواپیمایی کیش در پنج سال اخیر و گزارشات بازرس قانونی شرکت و اظهارنامه مالیاتی شرکت، حرف‌هایی در خصوص این هواپیمایی و برخی قصور و تقصیر‌های بازرسی خواهد داشت. حرف‌ها و کم گفته‌هایی که شاید ضرورت داشته باشد، افکار عمومی و نهاد‌های خاص، حساسیت بیشتری در خصوص آن نشان دهند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
اگه پاسخ دادند، تف کن توی پیشونی من
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین