پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان ۲۱ تا ۲۷ شهریور در آنتورپ بلژیک برگزار شد و شادی پریدر به عنوان سرمربی، رضا قاسم نژاد به عنوان سرپرست و محمد ابراهیم‌زاده به عنوان مربی این تیم را همراهی کردند. در این مسابقات ، تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران در آخرین دور مسابقات شطرنج دانشجویان جهان، ۱.۵ امتیاز ارزشمند کسب کرد و با ۱۹ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و تیم‌های لهستان با ۱۸.۵ و آلمان با ۱۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

شعار سال : رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان در سال ۲۰۲۲ با قهرمانی تیم ایران و کسب مدال طلای آرش داغلی به پایان رسید. در این مسابقات، تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران در آخرین دور مسابقات شطرنج دانشجویان جهان، ۱.۵ امتیاز ارزشمند کسب نمود و با ۱۹ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و در جایگاه‌های بعدی، تیم‌های لهستان با ۱۸.۵ و آلمان با ۱۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

ایران قهرمان شطرنج دانشجویان 20222 ، جهان شد

در دور نهم و پایانی آرش داغلی با مهدی غلامی مساوی شد و به این ترتیب آرش داغلی با ۷ امتیاز قهرمان بخش پسران و صاحب مدال طلا شد. مهدی غلامی هم با ۶.۵ امتیاز و هم امتیاز با نفر سوم به مقام چهارم رسید.

مبینا علی نسب هم با استاد بزرگ بانوان لهستان مساوی کرد و ۵.۵ امتیازی شد. ژینا پاک طینت هم بازیکن فرانسوی را برد و ۵ امتیازی شد و طناز ازلی هم با تساوی در برابر بازیکن مجارستانی با ۴.۵ امتیاز به کار خود پایان داد.

مهدی غلامی اوریمی، آرش داغلی، مبینا علی نسب، طناز ازلی و ژینا پاک طینت ورزشکاران به عنوان بازیکنان تیم ملی دانشجویان ایران در این مسابقات شرکت کرده بودند.

لازم به توضیح است تیم ایران، همچنین توانست در این دوره از مسابقات نایب قهرمان بخش بلیتس (برق آسا) رقابت‌های شطرنج دانشجویان جهان شود.

مسابقات شطرنج قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان ۲۱ تا ۲۷ شهریور در آنتورپ بلژیک برگزار شد و شادی پریدر به عنوان سرمربی، رضا قاسم نژاد به عنوان سرپرست و محمد ابراهیم‌زاده به عنوان مربی این تیم را همراهی کردند.

 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
موفق باشند ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین