پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
شعار سال: ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه، آقای عبداللهی و کارشناسان دیگری در جلسه امروز بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: کلیات این طرح مورد بررسی و پس از رأی‌گیری مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت. ماده یک و بند الف آن نیز در جریان بررسی جزئیات که اصل موضوع آن تبدیل مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به سازمان بود، بررسی و بند الف آن تصویب شد.

وی اظهار داشت: براساس این طرح زیرساخت قانونی برای سازمان حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه ایجاد می‌شود، این مجموعه تحت عنوان مرکز و طبق قواعد و مقررات داخلی قوه‌قضاییه سال‌هاست فعالیت می‌کند، اما با طرح نمایندگان مجلس، مرکز به سازمان تبدیل شده و به قانون تأسیس دست پیدا خواهند کرد.

عمویی یادآور شد: این طرح که در جلسات کارشناسی کمیته امنیت کمیسیون بررسی شده، شامل ۵ ماده است که حدود وظایف و اختیارات سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را مشخص می‌کند، حدود اختیارات این سازمان در موضوع قوه‌قضاییه و کارکنان آن خواهد بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۸۵۳۳۱، www.ilna.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین