پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳
محمد علی حضرتی مشاور فرهنگی استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در دیدار با غلامرضا حسن‌پور فرماندار البرز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر الوند و مدیران شهرداری این شهر بر ضرورت استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های گردشگری شهر الوند تاكید كرد.

شعار سال: محمد علی حضرتی مشاور فرهنگی استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در دیدار با غلامرضا حسن‌پور فرماندار البرز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر الوند و مدیران شهرداری این شهر بر ضرورت استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های گردشگری شهر الوند تاكید كرد.

وی منطقه الوند را یكی از مناطق مهم پیش از تاریخ دشت قزوین خواند و افزود: بی‌گمان اگر غبارهای ناشی از تصور صنعتی بودن منطقه زدوده شود،‌ شهر الوند می‌تواند آیینه‌ای برای انعكاس تاریخ پرشكوه سرزمین ایران باشد.

حضرتی این منطقه را خاستگاه بزرگان فرهنگ و هنر كشور دانست و گفت: شهر الوند كه زادگاه استاد ابوالحسن خان اقبال آذر بزرگترین خواننده یكصد سال اخیر ایران پس از عارف قزوینی است همچنان می‌تواند با تكیه بر گذشته پر افتخارش گوهرهای نابی را به خواستاران هنر و فضیلت عرضه كند و در صورت توجه مدیران شهری به یكی از قطب‌های گردشگری تبدیل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به همراه فرماندار و مدیران شهرستان البرز از محوطه‌های باستانی تپه الوند،‌ تپه شیر تل،‌ عمارت اربابی،‌ مسجد جامع و باغ پرندگان دیدار و بر ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مرمت و احیای عمارت و باغ اربابی كه نمونه‌ای برجسته از باغ ایرانی است تاكید كرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین، تاریخ انتشار: 14 آبان 1393، کد مطلب: -:www. sedayeqazvin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ولی الان شهر الوند زیاد مورد توجه قرار نمیگیره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین