پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۴۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد. تکذیبیه از بعد راوی خبر بشکل آشکار بیان شده اما در خصوص واقعیت یا عدم واقعیت اتمام 100 روزه آب در تهران، دارای صراحت لازم نیست.

شعار سال: روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای ،اخباری که طی روزهای اخیر مبنی بر «پایان‌یافتن منابع آب تهران طی 100 روز آینده» منتشر شده را تکذیب کرد. در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران آمده است: "متاسفانه برخی رسانه‌ها با بی‌ملاحظگی و بی‌دقتی، این خبر را که توسط یک مجری تلویزیونی به زبان آورده شده به مدیرعامل آبفای استان تهران نسبت داده‌اند و این در حالی است که در هیچ بخشی از سخنان آقای محمدرضا بختیاری چنین موضوعی مطرح نشده و برای راستی‌آزمایی این مطلب می‌توان به فیلم برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ به تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ مراجعه کرد.

تعداد بازدید : 1
 
مدیرکل شرکت مهندسی آب و فاضلاب از نصف شدن دخیره سدها می گوید.معتقد است که از ابتدای سال آبی 1401 تا الان ۴ میلی‌متر بارندگی داشتیم که در مقایسه با میانگین بلندمدت قبلا ۹ و نیم میلی‌متر بوده. ورودی به سدهای کشور نسبت به ۵ سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.در تهران حدود ۳۶۰ میلیون متر مکعب حجم مخازن ذخیره آب سدهاست؛ سال گذشته در همین زمان مشابه ۴۶۰ میلیون متر مکعب بوده. مخازن ذخیره آب در داخل تهران در حال حاظر ۷۶۰ هزار متر مکعب است، سال گذشته یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب بوده است.

از طرف دیگر، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با به‌کارگیری تمامی توان فنی و مهندسی خود به صورت شبانه‌روزی و اتخاذ برنامه‌ریزی‌ها و تدوین سناریو‌های لازم این اطمینان را به شهروندان تهرانی می‌دهد که با همکاری مشترکان از این شرایط نیز به آرامی و بدون چالش ، گذر خواهد کرد.

تکذیب اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده

این شرکت با مدیریت و تعادل‌بخشی شبکه توزیع و پایش لحظه‌ای وضعیت مخازن سطح شهر تهران توانسته است تاکنون تامین پایدار آب تهران را به انجام رسانده و مفتخر است که با همکاری مسئولانه مردم تهران، مقوله حیاتی تامین آب شرب که رسالت اصلی این شرکت است را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشد و به یاری پروردگار و مسئولیت شناسی مشترکان نگرانی بابت تامین آب شرب ساکنان شهر تهران وجود ندارد. "

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شرکت آب و فاضلاب تهران، تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۴۹۹۷، www.tpww.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین