پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
سنگ بشکل لاشه وارد کارخانه می شود با ضخامت های مختلف توسط اره سنگ بر، برش داده می شود. نوع برش و کیفیت ساب، در کنار جنس و کیفیت سنگ، تعیین کننده قیمت سنگ است. امروزه علاوه بر این، یاد گفته اند که روی سنگ را با انواع رزین ها و مواد نانو، براق نموده، لکه گیری می کنند و ضد اب می سازند. در کنار همه اینها، باید به ساخت بخش های تزئینی از نماهای رومی ساختمان هم توجه داشت که مورد تاکید خاص این شغل قرار گرفته است. نان در سنگ و نان از سنگ را با نان سنگک یکی ندانید.
شعار سال: امروزه در ساختمان سازی، سنگ نما ساختمان به عنوان مهمترین بخش زیبایی آن محسوب می‌شود و بیشتر مورد توجه همگان را به خود قرار می‌دهد. به همین دلیل امروزه کارگاه‌های کوچک و بزرگی در حال تولید انواع سنگ ساختمانی با انواع طرح‌های یونانی و رومی یا ایران باستان هستند. اما این کارگاه‌ها علاوه بر تولید سنگ ساختمانی در حال تولید سایر اجناس سنگی تزیینی همچون ظروف سنگی، گلدان سنگی، شومینه و ... نیز می‌باشند که مهمترین سهم در تولید آنان را علاوه بر دستگاه‌های پیشرفته اتوماتیک و یا دستی، کارگران سنگ تراش دارا می‌باشند، کارگران ماهری که با ابزار‌های ساده و یا پیشرفته‌ای که در اختیار دارند به تولید این مصالح مورد نیاز برای هر ساختمانی دست می‌زنند. همچنین باید گفت این کارگاه‌ها در جنوب استان تهران و در منطقه‌ای صنعتی به نام شهر سنگ و شمس آباد قرار دارند که از سایر استان‌ها و شهر‌های ایران هر روزه سفارش می‌گیرند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۷۵۲۴۰، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین