پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
روزنامه "دیلی میل" انگلیس فاش کرد: اگر نگوییم هزاران، بلکه صد‌ها افسر و نیروی پلیس انگلیس از افراد خطرناک و مجرم سابقه دار هستند که توانسته اند از فیلتر‌های نظارتی استخدام رد شوند.صد‌ها افسر و نیروی کادر پلیس انگلیس دارای سوابق جنایی در حد تجاوز به عنف، کودک آزاری و ارتباط با باند‌های تبهکار هستند.

شعار سال: روزنامه "دیلی میل" انگلیس فاش کرد: اگر نگوییم هزاران، بلکه صد‌ها افسر و نیروی پلیس انگلیس از افراد خطرناک و مجرم سابقه دار هستند که توانسته اند از فیلتر‌های نظارتی استخدام رد شوند.

بسیاری از افراد دارای سوابق جنایی از جمله شکارچیان جنسی، قاتلان و متجاوزان به عنف و اعضای گروه‌های تبهکار و خطرناک و تروریستی، توانسته اند به رغم فیلتر‌های نظارتی وارد کادر پلیس انگلیس شده و به عنوان افسران و درجه داران در نیروی پلیس انگلیس جذب شوند.

به نوشته دیلی میل: تجزیه و تحلیل پرونده‌های نیرو‌های کادر پلیس انگلیس نشان داد که پیوستن افسران زن ستیز، فاسد یا غارتگر به این نیرو بسیار آسان است.

بر اساس این گزارش و از جمله این افراد، "بنجامین هانام" است که با وجود حضور در یک ویدیوی نئونازی ها، توسط اسکاتلندیارد به خدمت گرفته شد.

دیلی میل نوشت: پدوفیل‌ها (کودک آزارها)، متجاوزین به عنف، یک قاتل و یک نئونازی همگی به دلیل شکست گسترده در شناسایی افسران خطرناک و فاسد، موفق شدند به نیروی پلیس انگلیس بپیوندند.

یک سازمان دیده بانی هشدار داده که اگر نگوییم هزاران، اما صد‌ها نیروی پلیس انگلیس که هم اینک در حال خدمت هستند، در سوابق جنایی شان دارای سابقه ارتباط با خلافکاران بوده و ادامه خدمت آن‌ها در نیروی پلیس، خطری برای عموم به شمار می‌رود.

از جمله این افراد و پرسنل پلیس انگلیس می‌توان به:

"ایان ناود" به جرم تجاوز به یک دختر ۱۳ ساله به ۲۵ سال زندان محکوم شد. او تنها برای به دست آوردن کلید یک فروشگاه شیرینی فروشی به پلیس "چشایر" پیوسته بود.

" استفان میچل" از پلیس نورثامبریا، در سال ۲۰۱۱ به خاطر یک سری تجاوزات جنسی "بی رحمانه" به دو حبس ابد محکوم شد.

"وین اسکات" از پلیس کلیولند، در سال ۲۰۱۳ پس از استفاده از موقعیت خود برای انجام تجاوز جنسی، به زندان افتاد.

"جیمز فورد" از پلیس "هرتفوردشایر"، که به یک دختر جوان تجاوز کرده بود، علیرغم بررسی نگرانی‌ها در مورد استفاده نامناسب او از رسانه‌های اجتماعی از سوی فیلتر استخدامی، در نهایت در این نیرو ثبت نام شده بود.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۶۴۶۱۶، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین