پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
گزارش جدید شرکت ایران‌خودرو نشان می‌دهد تعداد شاغلان شرکت اصلی ایران‌خودرو (به‌جز گروه) طی یکسال اخیر با افزایش ۱۴۲۵ نفری از ۲۰ هزار و ۵۲۱ نفر در شهریور سال ۱۴۰۰ به ۲۱ هزار و ۹۴۶ نفر در شهریور امسال رسیده است. این گزارش نشان می‌دهد که شاغلان این شرکت طی یکسال گذشته به ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده‌اند.

شعار سال: گزارش جدید شرکت ایران‌خودرو نشان می‌دهد که شاغلان این شرکت طی یکسال گذشته به ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده‌اند.

 گزارش جدید شرکت ایران‌خودرو نشان می‌دهد تعداد شاغلان شرکت اصلی ایران‌خودرو (به‌جز گروه) طی یکسال اخیر با افزایش ۱۴۲۵ نفری از ۲۰ هزار و ۵۲۱ نفر در شهریور سال ۱۴۰۰ به ۲۱ هزار و ۹۴۶ نفر در شهریور امسال رسیده است.

به نقل از نود اقتصادی، قابل ذکر است با توجه به اینکه گروه ایران‌خودرو صورت مالی تلفیقی خود را منتشر نکرده؛ هنوز مشخص نیست تعداد شاغلان گروه چه تغییراتی در این مدت داشته است.

در ماه‌های اخیر یکی از نمایندگان مجلس مدعی شد خودروسازی کشور ۲۵ هزار نیروی مازاد دارد که توسط دولتی‌ها، مجلس و افراد با نفوذ به این صنعت تحمیل شده است.

همچنین بررسی آمار‌های جهانی نیز نشان می‌دهد سرانه شاغلان خودروسازی در ایران ۳ برابر میانگین جهانی و ۵ برابر میانگین آن در کشور‌های کره جنوبی، ژاپن و چین است؛ به طوری‌که در شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو درحالی سالانه به ازای هر پرسنل ۹ تا ۱۰ دستگاه خودرو ساخته می‌شود که این میزان در جهان ۳۰ تا ۳۵ دستگاه خودرو و در شرق آسیا نیز ۴۵ تا ۶۵ دستگاه خودرو است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ---، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین