پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشوری گفت: ما در حال تهیه یک پیشنهاد برای اصلاح فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که مربوط به حقوق و دستمزد است، هستیم.
شعار سال: میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی ، از در دستور کار بودن اصلاح یکی از فصول قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد و گفت: ما در حال تهیه یک پیشنهاد برای اصلاح فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که مربوط به حقوق و دستمزد است، هستیم که در صورتی که بتوانیم مجوز یکپارچه‌سازی نظام جبران خدمات را از مجلس شورای اسلامی بگیریم، به دنبال اصلاح فصل دهم این قانون هم خواهیم بود.

وی افزود: ما منتظر هستیم تا ببینیم عکس‌العمل مجلس نسبت به این اصلاحی که ما پیشنهاد می‌دهیم چه خواهد بود؛ هم‌اکنون این قضیه در کمیسیون مربوطه بحث شده و بایستی در صحن دولت نیز مطرح شود و بعد از آن ان‌شاءالله به مجلس پیشنهاد خواهد شد و در فرآیند تصویب در مجلس قرار خواهد گرفت.

فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد نظام پرداخت کارمندان دستگاه‌های اجرایی است که براساس ارزشیابی عوامل شغل و شاغل و سایر ویژگی‌های مذکور در مواد این فصل خواهد بود و امتیاز حاصل از نتایج ارزشیابی عوامل مذکور در این فصل ضرب در ضریب ریالی، مبنای تعیین حقوق و مزایای کارمندان قرار می‌گیرد و برای بازنشستگان و موظفین یا مستمری بگیران نیز به همین میزان تعیین می‌گردد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شناسنامه قانون، تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۷۶۰۷، shenasname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین