پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
محمدحسین شیخ‌زاده مدیر اموال تملیکی استان خراسان رضوی اعلام کرد: یک هواپیما از نوع فوکر ۱۰۰ متعلق به یک شرکت هواپیمایی بوده که پس از ورود به کشور بنا به دلایلی متروکه اعلام شد و سرانجام با اقدامات و تلاش‌های انجام شده در روز‌های اخیر به این شرکت بازگشت.

شعار سال: «محمدحسین شیخ‌زاده»مدیر اموال تملیکی استان خراسان رضوی، با تشریح عملکرد این سازمان، اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده، رایزنی و تعاملات گسترده برای تعیین تکلیف اموال متروکه است. در همین راستا یک هواپیما از سه سال پیش در فرودگاه «شهید هاشمی‌نژاد» مشهد متروکه شده بود که برای بازگشت آن به چرخه و استفاده حداکثری جلسات و پیگیری‌های مجدانه و گسترده‌ای با دستگاه‌های مختلف انجام شد.

مدیر اموال تملیکی استان خراسان رضوی افزود: این هواپیما از نوع فوکر ۱۰۰ متعلق به یک شرکت هواپیمایی بوده که پس از ورود به کشور بنا به دلایلی متروکه اعلام شد و سرانجام با اقدامات و تلاش‌های انجام شده در روز‌های اخیر به این شرکت بازگشت.

وی خاطرنشان‌کرد: در شرایط تحریمی به‌کارگیری این هواپیما یا قطعات آن، به جوان‌سازی ناوگان هوایی و نیز ارتقای ظرفیت سفر‌های هوایی کمک شایانی خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۶۱۱۱۵، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین