پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
بازی بود نبود، یکی از تکنیک‌های آماده سازی اذهان برای وقوع خبری بنیادین و همچنین آماده کردن خواص برای پذیرش واقعیت تغییر است. برخی از اخبار و شایعات پشت پرده، تغییر شمخانی را قطعی دانسته و او را سیاستمداری هدف گیری شده می‌دانند. آیا باید منتظر تیرخلاص به صندلی شمخانی باشیم یا تداروم اریکه قدرت او در شورای عالی امنیت ملی؟ سوالی که در کمتر از دو ماه آینده، پاسخی قطعی خواهد داشت.

شعار سال: طی چند روز گذشته برخی اخبار مجعول از سوی کانال‌های خبری غیر رسمی در خصوص جابجایی قریب الوقوع دریابان علی شمخانی از مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منتشر و افرادی نیز به عنوان جایگزین او مطرح شدند.

اخبار رسیده به نورنیوز حاکی است؛ شایعات مطرح شده در مورد پایان فعالیت دریابان شمخانی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تماماً کذب بوده و هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اتخاد نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نورنیوز، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۵۱۸۵، nournews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
نوشته ی جواد ظریف در مورد علیرضا اکبری:

"سلام دوستان
گرچه من مخالف اعدام مرحوم آقای علیرضا اکبری بودم و علیرغم دشمنی‌های ۲۵ ساله او تمام تلاشم را برای کاهش محکومیت او انجام دادم ولی مرحوم اکبری طرفدار تند سلاح هسته‌ای و مخالف سرسخت سی تی بی تی در سالهای ۷۹ تا ۸۱ بود که با کمک مرحوم دکتر عسگرخانی، علی منفرد و محمود مهدی سلطانی و با مدیریت علی شمخانی؛ بنده، رضا البرزی، سیروس ناصری و همکارانمان در بخش بین‌الملل را تا پای زندان و ..‌‌. بردند و حتی جناب آقای خاتمی را هم همراه کردند (البته ایشان هم مثل مورد اخیر بعدا حلالیت طلبیدند)
فقط رهبری ما را نجات دادند و گفتند تصمیم نظام را اجرا کرده.

اکبری در نوار تلفنی دفاعیه‌ای که از زندان منتشر کرده (و خواهرش برای من جهت کمک ارسال کرد) صریحا نقش خود را به عنوان محور مخالفت با سی تی بی تی به عنوان یکی از افتخاراتش که نشان می‌دهد جاسوس نیست بیان می‌کند.

در سال‌های اخیر هم که به کرات علیه برجام و فاتف صحبت کرد.

وی و رئیسش مسببین اصلی بدبختی‌های هسته‌ای کشور از سال ۲۰۰۲ تاکنون‌اند.

بعید است غربی‌ها این سوابق را ندانند. لذا پیراهن چاک کردن آنها بوی بدی می‌دهد. به عبارتی دام هسته‌ای برای ما کار خودشان بوده است."
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین