پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
فناپ تک (پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند)، توسط هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) بنیان‌گذاری شده و در زمینه طراحی و تولید سخت‌افزار/راهکار‌های بانکی و پرداختی، تولید قطعات یدکی دستگاه‌های کارتخوان، تولید رول کاغذ حرارتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های کارتخوان فعالیت دارد، به تازگی نیز حوزه کاری خود را به تولید باتری و UPS در دامغان، گسترش داده است. روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱، کارخانه فناپ‌تک میزبان اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل بانک پاسارگاد و همچنین اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و معاونین هلدینگ فناپ بود. در این دیدار مدیران بلندپایه بانک پاسارگاد و فناپ، ضمن بررسی وضعیت تولید در کارخانه فناپ‌تک در جریان روند تولید محصولات جدید این شرکت قرار گرفتند.

شعار سال :به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱، کارخانه فناپ‌تک میزبان اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل بانک پاسارگاد و همچنین اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و معاونین هلدینگ فناپ بود. در این دیدار مدیران بلندپایه بانک پاسارگاد و فناپ، ضمن بررسی وضعیت تولید در کارخانه فناپ‌تک در جریان روند تولید محصولات جدید این شرکت قرار گرفتند.

بازدید مدیران بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ از فناپ‌تک

اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل بانک پاسارگاد ضمن تقدیر از فعالیت‌های فناپ‌تک در منطقه آزاد خرمشهر، بر گسترش این فعالیت‌ها و توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی شرکت تأکید کردند. ضمن اینکه مدیران بانک پاسارگاد با توجه به رشد مناسب و پرسنل متخصص مستقر در سایت خرمشهر فناپ‌تک برای سرمایه‌گذاری بیشتر در منطقه و تبدیل خرمشهر به قطب تولید محصولات دیجیتال اعلام آمادگی کردند.

بازدید مدیران بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ از فناپ‌تک

در ادامه شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ ضمن ارائه توضیحاتی از روند تأسیس و راه‌اندازی کارخانه فناپ‌تک در سال ۱۳۹۴، تبدیل یک کارگاه کوچک به کارخانه‌ای بزرگ را قدمی مؤثر برای سرمایه‌گذاری در منطقه خرمشهر دانست و اشتغال ایجاد شده و تربیت متخصصان حوزه سخت‌افزار و فناوری اطلاعات را گامی بسیار مهم برای این شهر و استان خوزستان ارزیابی کرد. در همین راستا حیدر مغنی مدیرعامل فناپ‌تک ضمن تشریح مراحل مختلف تولید محصول در کارخانه خرمشهر، موضوع نوآوری در این شرکت را به سه حوزه مختلف تقسیم کرد که مهم‌ترین آن را فعالیت واحد تحقیق و توسعه شرکت دانست. او افزود با تحقق سرمایه‌گذاری‌ پنج میلیون دلاری جدید در شرکت فناپ‌تک، توان این شرکت در حوزه تولید افزایش یافته و این امکان برای شرکت ایجاد خواهد شد که علاوه بر بهسازی چرخه تولید و افزایش تنوع محصولات، عمق داخلی‌سازی محصولات تولیدی را نیز افزایش دهد.

بازدید مدیران بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ از فناپ‌تک

فناپ‌تک از سال ۱۴۰۰ محصولات و راهکارهای مختلفی در حوزه بانکی، پرداخت و دیجیتال تولید و به بازار عرضه کرده و تمرکز خود را بر گسترش سبد محصولات حوزه دیجیتال خانگی قرار داده است. علاوه بر این کارخانه تولید باتری این شرکت در دامغان به تولید باتری‌های UPS می‌پردازد و به زودی نقش مهم‌تری در راهکارهای خلق شده توسط این شرکت خواهد داشت.

بازدید مدیران بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ از فناپ‌تک

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

فناپ تک (پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند)، توسط هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) بنیان‌گذاری شده است. این شرکت تا پیش از تغییرات در نام و استراتژی، به‌عنوان بازوی پرداخت الکترونیکی هلدینگ فناپ، وظیفه ارائه محصولات و راهکار‌های نوین پرداخت الکترونیکی را بر عهده داشت.
پیشتر هلدینگ فناپ در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت تایوانی کسلز (CASTLES) شده بود و یک سال بعد از آن به منظور بومی‌سازی تولید سخت‌افزار‌های بانکی و پرداخت الکترونیک و تامین نیاز‌های سخت‌افزاری در داخل کشور، «شرکت پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند» یا «ارونتک» را تاسیس کرد. این شرکت به‌عنوان نخستین پروژه، خط تولید دستگاه‌هاى کارتخوان را تحت لیسانس شرکت کسلز در منطقه آزاد اروند (خرمشهر) راه‌اندازى کرد.
فناپ‌تک که در زمینه طراحی و تولید سخت‌افزار/راهکار‌های بانکی و پرداختی، تولید قطعات یدکی دستگاه‌های کارتخوان، تولید رول کاغذ حرارتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های کارتخوان فعالیت دارد، به تازگی نیز حوزه کاری خود را به تولید باتری و UPS در دامغان، گسترش داده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از راه پرداخت. منتشره در یازدهم دی ماه 1401. کد خبر: 306710. https://way2pay.ir/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین