پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
سردار "عباسعلی محمدیان" با حکم سردار رادان به عنوان فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ انتخاب شد و سردار رحیمی به عنوان رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.

شعار سال: "سردار عباسعلی محمدیان" امروز به عنوان رئیس پلیس جدید تهران انتخاب شد، اما او کیست و چه سوابقی داشته است؟

سردار "عباسعلی محمدیان" با حکم سردار رادان به عنوان فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ انتخاب شد و سردار رحیمی به عنوان رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.

سردار محمدیان پیش از این فرمانده انتظامی استان البرز و رئیس پیشین پلیس آگاهی تهران بوده است.

وی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶ به مدت ۱۰ سال رئیس پلیس آگاهی تهران بوده است؛ سردار محمدیان در مراسم خداحافظی با مجموعه پلیس آگاهی در سال ۹۶ بر زمین‌گیر کردن باند‌های تبهکاری در دوران خدمتش اشاره کرد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد+ سوابق
سردار محمدیان بعد از حضور ۱۰ ساله در مجموعه پلیس آگاهی اعلام کرد که توانسته با باند‌های تبهکاری مقابله کند و آمار جرم و جنایات مربوط به این حوزه را کاهش داده است.

وی در بخشی از سخنان پایانی‌اش در این مراسم گفته بود: "این تغییرات شروع شد و اکنون احساس می‌کنیم بعد از دو سال، اشراف نسبی بر روی جرم و مجرمان پیدا شده و بهره آن هم به پلیس رسید و هم کمک‌حال دستگاه قضا شده است. "

 با بازگشت دوباره سردار محمدیان به مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتظار می‌رود در زمینه سرقت‌های به عنف، جرائم خشن، برخورد با اراذل و اوباش و همچنین کاهش جرایم خرد، تغییرات و اخبار بسیار خوبی را شاهد باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۴۳۷۰۸، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین