پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
مدیران فدراسیون فوتبال از زمان حذف تیم‌ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ به جای روشن کردن تکلیف نیمکت این تیم، برنامه‌های مسافرتی برای خود ترتیب داده‌اند. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در بیش از دو ماهی که از حذف تیم ملی در جام جهانی گذشته، جلسات متعددی برگزار کرده، اما براساس اظهارات اعضایش، هیچ‌گاه تعیین تکلیف نیمکت تیم‌ملی در دستور جلسه آن‌ها قرار نداشته است.

شعار سال: هشتم آذر بود که تیم ملی فوتبال با شکست مقابل آمریکا از صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند. حذف تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی به اعتقاد اغلب اهالی فوتبال به معنای پایان دوران کارلوس کی‌روش در ایران بود. با این حال فدراسیون فوتبال از ۸ آذر تا سه شنبه، ۱۱ بهمن به مدت دو ماه صحبتی از پایان همکاری با کی‌روش نکرد تا این که خود پیرمرد پرتغالی این خبر را رسما در پیج اینستاگرامی‌اش اعلام کرد.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در بیش از دو ماهی که از حذف تیم ملی در جام جهانی گذشته، جلسات متعددی برگزار کرده، اما براساس اظهارات اعضایش، هیچ‌گاه تعیین تکلیف نیمکت تیم‌ملی در دستور جلسه آن‌ها قرار نداشته است. البته در نهایت مشخص شد که هیات رئیسه منتظر بودند که کارلوس کی‌روش برای آن‌ها تعیین تکلیف کند و اگر ادامه همکاری با فوتبال ایران را صلاح ندانست، فدراسیون به سراغ پیدا کردن سرمربی جدید برود.

حالا قرار است هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۳ بهمن جلسه برگزار کند. امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در نشست ۲۳ بهمن اعضای هیات رییسه در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی صحبت خواهند کرد یا نه؟ گفت: این جلسه را در روز ۲۳ بهمن و سالروز فاجعه تلخ شهدای چوار خواهیم داشت. با توجه به برنامه‌ریزی‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون جلسه در آن شهر برگزار می‌شود و حتماً بحث در مورد سرمربی تیم ملی یکی از مواردی است که در این جلسه و جلسات آتی در مورد آن صحبت می‌کنیم.

باتوجه به صحبت‌های مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مشخص است که قرار نیست تصمیم خاصی در جلسه هیات رئیسه ۲۳ بهمن اتخاذ شود. نکته عجیب، اما برنامه جدید جلسات هیات رئیسه است که فدراسیون فوتبال در نظر دارد هر کدام را به بهانه‌های متعدد در شهر‌های مختلف برگزار کند و حالا قرعه به نام شهر چوار افتاده است. بهانه و نیتی که بیشتر به نظر می‌رسد که راهی برای فرار از انتقادات است.

پیش از این منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از برنامه هیات رئیسه برای برگزاری جلسه در جزیره خارک و بازدید از دکل‌های نفتی به منظور تبلیغ نام خلیج فارس خبر داده بود؛ برنامه‌ای بیهوده که فقط به منظور پوشش ضعف دیپلماسی و حقوقی این فدراسیون برای دفاع از تمامیت ارضی ایران در مجامع فوتبالی است. (تعطیلات رویایی اهالی فدراسیون فوتبال در خلیج همیشه فارس!)

تاثیر این برنامه جلسه هیات رئیسه و پیگیری‌های نصفه و نیمه در رابطه با نام مسابقات کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس را می‌توان در سی و سومین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا مشاهده کرد که اینفانتینو، رئیس فیفا این بار مقابل چشمان مهدی تاج از نام جعلی خلیج ع ر ب‌ی استفاده کرد، اما رئیس فدراسیون فوتبال ایران حتی جرات به بیان اعتراض نصفه و نیمه هم نداشت.

حالا که تاثیر برنامه‌های هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای دفاع از تمامیت ارضی را دیدیم، باید منتظر باشیم و ببینیم که در ادامه تور‌های مسافرتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، جلسه آن‌ها در شهر چوار چه خروجی مهمی خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جی پلاس، تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۸۳۴۵۱، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
برچسب ها: شکست تیم ملی فوتبال مقابل امریکا ، شکست تیم ملی فوتبال در جام جهانی2022قطر ، شکست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر ، شکست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی2022 ، پایان دوران کارلوس کی‌روش در ایران ، پایان دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش در ایران ، پایان همکاری با کی‌روش ، انتشار خبر جدا شدن کی روش از تیم ملی فوتبال ایران ، چرا بعد از حذف تیم ملی در جام جهانی سرمربی انتخاب نشد؟ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشخص نشده؟ ، بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال ایران بخاطر سرمربی ، تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از حذف از جام جهانی ، امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ، تصمیم برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال ، تعطیلات رویایی اهالی فدراسیون فوتبال در خلیج همیشه فارس ، تبلیغ نام خلیج فارس توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، نام مسابقات کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس ، ضعف دیپلماسی فدراسیون فوتبال در دفاع از تمامیت ارضی ایران ، واکنش فدراسیون فوتبال ایران به استفاده از نام خلیج عربی توسط کشورهای عربی ، تور‌های مسافرتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، شهدای چوار ، چرا فدراسیون فوتبال برای تیم ملی سرمربی انتخاب نمی کند؟
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین