پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
نمایشگاه خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت در استان قزوین، از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است. در این دوره از نمایشگاه خودرو قزوین، دو گروه خودروسازی بهمن و فردا حاضر شده و مابقی غرفه‌ها را شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت، قطعه سازان و… تشکیل داده‌اند.

شعار سال: 

نمایشگاه خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتورسیکلت در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در حال برگزاری است و در این نمایشگاه بیش از ۲۰ شرکت کننده از استان‌های قزوین، مازندران، گیلان، کرمان، البرز و تهران انواع تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

این دوره از نمایشگاه خودرو قزوین در حالی برگزار می‌شود که هم‌چنان صنعت خودرو کشورمان مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته و طبیعتاً به جز حضور خودرو‌های چینی، محصولات دیگری از کشور‌های سایر نیست. البته مردم و بازدیدکنندگان انتظار داشتند تا باتوجه به فراهم شدن واردات خودرو، شرکت‌های واردکننده، خودروهایشان را نیز به نمایش می‌گذاشتند.

بیش از ۲۰ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، مازندران، گیلان، کرمان، البرز و تهران در این نمایشگاه حضور داشته و تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

معرفی توانمندی‌های شرکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات، سطح توان رقابتی شرکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عمومی، پیدا کردن بازار‌های جدید به صورت تخصصی و معرفی تولید‌های جدید به خودروسازان و افزایش اطلاعات متخصصین از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۲۸۹۴۰، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
اگر قزوین نبود ، می رفتم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین