پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
همایش فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت پیام فرماندهی معظم کل قوا توسط سرلشکر سلامی آغاز شد. پیام ایشان اینگونه آمده است: از سپاه انتظار می‌رود به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد در تراز انقلاب اسلامی و رساندن سپاه به توانایی‌های کامل برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه‌های معنوی، انقلابی و نظامی سپاه اهتمام خود را مضاعف کند.

شعار سال: همایش فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «شکرو عهد» صبح امروز (پنج شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه و با قرائت پیام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توسط سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه آغاز شد.

متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والحمدلله و الصلاه علی رسول الله و آله الاطهار

به پاسداران این سنگربانان انقلاب اسلامی درود می‌فرستم.

برپایی این نشست برای ترسیم افق‌های حرکت سپاه و بسیج به سمت آینده درخشان انقلاب اسلامی، مایه خرسندی و انشاالله موجب برکت است.

از سپاه انتظار می‌رود به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد در تراز انقلاب اسلامی و رساندن سپاه به توانایی‌های کامل برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه‌های معنوی، انقلابی و نظامی سپاه اهتمام خود را مضاعف کند.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

۳ اسفند ماه ۱۴۰۱

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۷۱۷۲۲۶، www.mehrnews.com

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۹۸۷۶۷، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین