پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
با توجه به شرایط حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه سقوط بالگرد در کرمان و خونریزی مغزی ایشان، برای ادامه روند کار‌های وزارت ورزش و جوانان در روز‌هایی که حمید سجادی در بیمارستان بستری است شنیده‌ها حاکی از این است که هیأت دولت قرار است به یکی از معاونین سجادی تا زمان بازگشت او اختیارات دهد. در این میان بحث کنار گذشتن سجادی از وزارت ورزش مطرح نیست و تنها برای انجام امور تا زمان بازگشت وی به وزارتخانه اختیارات به یکی از معاونین او داده خواهد شد.

شعار سال: روز پنج شنبه هفته گذشته بود که وزیر ورزش در جریان بازدید امکانات استان کرمان در شهر بافت به دلیل سقوط بالگرد دچار سانحه شد. وزیر ورزش و جوانان در این حادثه دچار ضربه مغزی و خونریزی شده است. وی پس از حدود ۴۸ ساعت بستری در ICU بیمارستان باهنر توسط پرواز اورژانس کشور به تهران منتقل و در یکی از بیمارستان‌ها بستری شد.

حال با توجه به ادامه روند کار‌های وزارت ورزش و جوانان در روز‌هایی که حمید سجادی در بیمارستان بستری است شنیده‌ها حاکی از این است که هیأت دولت قرار است به یکی از معاونین سجادی تا زمان بازگشت او اختیارات دهد. در این میان بحث کنار گذشتن سجادی از وزارت ورزش مطرح نیست و تنها برای انجام امور تا زمان بازگشت وی به وزارتخانه اختیارات به یکی از معاونین او داده خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۰۱۱۲۰۷۰۸۳، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین