پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
در پی انتشار گزارشی در گیل خبر مبنی بر افزایش صددرصدی تعرفه برخی باشگاه‌های بدنسازی در گیلان و پس از ارائه توجیهات عجیب و اصرار برخی از باشگاه داران برای افزایش سرسام آور تعرفه‌های خود، اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برخورد قانونی با متخلفین خبر داد.

شعار سال:  در پی انتشار گزارشی در گیل خبر مبنی بر افزایش صددرصدی تعرفه برخی باشگاه‌های بدنسازی در گیلان و پس از ارائه توجیهات عجیب و اصرار برخی از باشگاه داران برای افزایش سرسام آور تعرفه‌های خود، اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برخورد قانونی با متخلفین خبر داد.

محمد علی رستمی مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در جلسه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ستاد تنظیم بازار کشور مصوب شد، نرخ جدید تعرفه‌ها از سوی ادارات کل و وزارت ورزش و جوانان به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام و پس از تأیید هیات دولت به وزارت و ادارات ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ شود که تاکنون انجام نشده است.

وی گفت: تعیین نرخ تعرفه جدید باشگاه‌ها در حوزه اختیارات این اداره کل نیست و هنوز از سوی هیات دولت ابلاغ نشده، اما تا آن زمان هیچ باشگاهی حق افزایش نرخ شهریه ندارد و با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: تیمی از بازرسان امور باشگاه ها، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات، بهداشت و معاونت غذا و دارو و هیات پزشکی ورزشی در سال گذشته ۱۳۶۶ مورد بازدید از باشگاه‌های ورزشی در حوزه‌های تعرفه، بهداشت، عفاف و حجاب، مصرف مکمل‌ها و... داشته که به ۱۴۰ باشگاه تذکر کتبی و ۵۹ باشگاه ورزشی هم برای پلمپ به مراجعه قانونی معرفی شدند.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تیم‌های بازرسی در خصوص تعرفه‌ها با هیچ باشگاهی تعارف ندارند. مردم و علاقه‌مندان به ورزش هم اگر مواردی از تخلف باشگاه‌ها را مشاهده کردند به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خود و یا به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور باشگاه‌های اداره کل ورزش گیلان مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۸۶۴۹۳، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین