پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۷۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۲۰۰۰ اتوبوس جدید به پایتخت تا پایان سال‌جاری خبر داد.

شعارسال: مهدی علیزاده،در مورد برنامه شرکت واحد اتوبوسرانی در سال جدید گفت: با همت مدیریت شهری و با توجه به بودجه‌ای که شورای شهر تهران برای سال جاری برای خرید و اورهال اتوبوس‌های پایتخت مصوب کرده است، در نظر داریم براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس از تولید کنندگان داخلی تا پایان سال خریداری کنیم.

ورود ۲۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال 1402 به پایتخت

وی با بیان اینکه این ناوگان جدید و نو در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم به کار گرفته می‌شود، افزود: پیش نویس قرارداد نهایی با ۲ شرکت داخلی در حال تهیه است و این شرکت‌ها برای تأمین اتوبوس‌ها به ما قول دادند که می‌توانند ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس را تا پایان سال‌جاری به شهرداری تهران تحویل دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد زمان‌بندی تحویل این ۲۰۰۰ اتوبوس جدید گفت: زمان‌بندی مشخص است؛ اما با توجه به نوسانات و ... ممکن است به تعویق بیفتد؛ اما قول دادند به محض آماده شدن اتوبوس‌ها، آن‌ها را سریعا تحویل شهرداری تهران بدهند.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: 25فروردین1402، کدخبر: 291598، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین