پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
آیت‌الله محقق داماد مدعی شدند که کسی ضد دین است که به فکر بچه های بی پدر نیست، به فکر فقرا نیست، به فکر معیشت مردم نیست، به فکر مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیست، برای فراوانی و حل مشکلات اقتصادی مردم حرکت نمی کند.

شعارسال: آیت الله محقق داماد در سخنانی به مناسبت ماه مبارک رمضان با خواندن آیه‌ای گفت:‌ای پیامبر می‌دانی چه کسی بی دین است؟ فردی که برای فراوانی و حل مشکلات اقتصادی مردم حرکت نمی‌کند.

آیت الله محقق داماد: کسی ضد دین است که به فکر معیشت مردم نباشد

آیت الله سیدمصطفی محقق داماد، گفت: کسی ضد دین است که به فکر بچه‌های بی پدر نیست، به فکر فقرا نیست، به فکر معیشت مردم نیست، به فکر مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیست، برای فراوانی و حل مشکلات اقتصادی مردم حرکت نمی‌کند.‌ ای پیامبر می‌دانی چه کسی بی دین است؟ کسی است که در زندگی‌های اجتماعی فکر فرزندان بی پدر نیست. به فکر فقرا نیست، در فکر بر طرف کردن مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیست. برای فراوانی و حل مشکلات اقتصادی مردم حرکت نمی‌کنند. او همچنین پیش‌تر در حاشیه نشست شاخه اقتصادی فرهنگستان علوم گفت: ما در کشوری زندگی میکنیم که پارلمانش می‌خواهد تصویب کند که هرکس خلاف حاکمیت حرف میزند به ۱۰ تا ۱۵ سال حبس محکوم شود. نمی‌دانم در کره شمالی چنین چیزی هست یا خیر؟

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پیشخوان، تاریخ انتشار: 26فروردین1402، کدخبر: 295551، www.pishkhan.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین