پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۹۴۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
از دوره سلطانی فر هشدار مکرر دادیم که سهام سرخابی ها قابل واگذاری نبوده و فاقد صلاحیت حرفه ای برای فعالیت اقتصادی هستن. هشدار دادیم که بازی خرید و فروش سهام را راه نیندازید و غیره. امروز با آن همه هزینه ،آقایان تصمیم گرفته اند که سهام سرخابی ها را به دو وزارتخانه بدهند. اگر کاره ای در نظام نظارت بازرسی یا حاکمیتی کشور بودیم، مدیران دخیل در این امر را قطار قطار به دادگاه و میزمحاکمه می کشاندیم. می فهماندیم که تعهد حرفه ای در مدیریت یعنی چی و مزه آب خنک ، چند ماه حبس است.

شعارسال: محمد پولادگر در حاشیه مراسم معرفی برترین‌های ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: یادمان هست که این برنامه طی چند سال گذشته برگزار نشد و از بانیان برنامه امسال تشکر می‌کنم که مجدداً آن را اجرا کردند. همین که مشارکت مردم وجود دارد، نقطه قوت است. بهترین قهرمان کسی است که در دل مردم قرار دارد و قهرمان است که مردم انتخاب می‌کنند. نقش آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی و محبوبیت‌شان در بین مردم از اهمیت خاصی برخوردار است که به تصویر کشیده شد.

شعار سال از دوره سلطانی فر ، درباره سهام سرخابی ها و شارلاتان بازی ها هشدار داده بود

وی درباره بیانیه وزارت ورزش و ورود سازمان بازرسی به موضوع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین بازدید سرزده رئیس سازمان خصوصی‌سازی از هر دو باشگاه گفت: گزارش سازمان بازرسی در ۶ فروردین به دبیرخانه به‌صورت محرمانه رسید و ثبت شد و به دستور وزیر، چند نفر از معاونین و اداره کل بازرسی وزارت ورزش به این موضوع ورود کردند. در واقع یک تیم بازرسی تشکیل شد و در دو سه روز گذشته یک گزارش ۵۰ صفحه‌ای آماده شده است که هفته آینده منتشر می‌شود.

معاون وزیر ورزش در مورد روند کُند تعمیرات در ورزشگاه آزادی یادآور شد: تعمیرات مقطعی از قبل هم بوده و در این سال‌ها صورت گرفته است. در واقع سعی کرده‌اند که این استادیوم را سر پا نگه دارند و مورد قبول هم هست، چون فیفا هم آن را تأیید می‌کند و همه رویداد‌های رسمی در آن برگزار می‌شود. الان اراده بر آن است که بتوانیم یک استادیوم موردقبول و در شأن ورزش کشور داشته باشیم. هزینه‌ای برای آن در نظر گرفته می‌شود که خیلی زیاد است و اجازه بدهید کارشناسان این را بگویند. این استادیوم سرمایه ملی است و همه تلاش می‌کنیم در شرایط خوبی رویداد‌های مختلف را در آن میزبانی کنیم. از همه مهمتر، احترام به تماشاگر است و آنچه مدنظر است، این است که شرایط خوبی برای تماشاگران فراهم شود.

پولادگر راجع به مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطر نشان کرد: تدابیری در این باره شد و مالکیت دو باشگاه که یک وزارتخانه اعلام شده بود، قرار شد در دو وزارتخانه اعلام شود. البته نام این دو وزارتخانه را هنوز به من نگفته‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این را می‌پذیرد. کمیته بدوی با همه الزامات AFC پیش می‌رود تا همه اصول حرفه‌ای‌گری در این دو باشگاه رعایت شود. بحث مالکیت و سهام، دو بحث متفاوت است. چیزی که AFC بپذیرد، شما (خبرنگاران) از آن ظاهراً سختگیر‌تر هستید. برنامه‌ای که برای این دو باشگاه اعلام می‌شود، به AFC هم منتقل می‌شود و آن‌ها هم حتماً پذیرفته‌اند. وقتی اعلام کنند که در برنامه، واگذاری سهام هم وجود دارد، ولی کسی نیامده و این سهام را بخرد، این که دیگر تقصیر باشگاه نیست.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود پرسپولیس هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، گفت: من خبری دال بر حذف پرسپولیس نشنیده‌ام.

پولادگر درباره انتصاب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه تصریح کرد: قرار است که در یک هیئت نظارت که از هر دو طرف، یعنی سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش افراد و کارشناسانی حضور دارند، این اعضای هیئت مدیره انتخاب و معرفی کنند.

وی در مورد اینکه تناقضاتی پیرامون حذف شدن یا نشدن استقلال از سوی مسئولان مطرح می‌شود، تأکید کرد: همان که وزیر گفته است.

پولادگر راجع به شایعه استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: من نشنیده‌ام. این خبر‌هایی است که شما درست می‌کنید و به آن می‌پردازید. چنین چیزی مطرح نیست.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 30فروردین1402، کدخبر: 723256،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین