پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست فدارسیون کشتی ساعت ۹ صبح دیروز (سه شنبه) بعنوان اولین نفر ثبت نام کرد.

شعار سال: با توجه به پایان دوره چهارساله ریاست فدراسیون کشتی و شروع ثبت نام نامزد‌ها برای دوره چهار ساله جدید، علیرضا دبیر رئیس کنونی فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، صبح دیروز (سه‌شنبه) به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.

ثبت نام دبیر برای دوره جدید انتخابات ریاست فدراسیون کشتی در حالی است که دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی چندی پیش در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چهار سالی که ریاست فدراسیون را بر عهده داشتم هجمه‌های زیادی علیه من شد، اما بدون توجه به این حاشیه‌ها به وظایف خود در فدراسیون عمل کردم. تصمیمی برای حضور در انتخابات نداشتم، اما هجمه‌ها علیه من موجب شد تا مصمم به شرکت در انتخابات شوم. پیش خودم فکر می‌کنم این زدن‌ها به دلیل کار خوب در کشتی است، زیرا کسی که ثابت ایستاده و کار مفیدی انجام نمی‌دهد کاری به او ندارند.

دبیر برای انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد
علیرضا دبیر ۲۶ تیرماه سال ۱۳۹۸ با ۳۱ رای، از سوی مجمع انتخاباتی برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۸۵۰۹۱۸۲۷، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین