پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
براساس گزارش کاربران فضای مجازی، پیام‌رسان داخلی «ایتا» از دقایقی پیش (بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شده‌اند.فارس نوشت، پیام‌رسان‌های داخلی بله، ایتا و سروش از دقایقی پیش قطع شده‌اند. مشکل قطع ارتباط به دلیل اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده به‌وجود آمده و به‌زودی رفع می‌شود.

شعار سال: براساس گزارش کاربران فضای مجازی، پیام‌رسان داخلی «ایتا» از دقایقی پیش (بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شده‌اند.


پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد + عکس

پس از وقایع شهریورماه ۱۴۰۱، وزارت ارتباطات برخی پیام‌رسانی‌های خارجی را فیلتر و مردم را تشویق به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی کرد.

عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با توجه به قطعی و سرعت کم نتوانسته است رضایت مردم را فراهم کند. در عین حال، وزارت ارتباطات دولت سیزدهم مدعی کیفیت عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی و برتری آن‌ها نسبت به پیام رسان‌های خارجی است.

پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد + عکس
تکمیلی: فارس نوشت، پیام‌رسان‌های داخلی بله، ایتا و سروش از دقایقی پیش قطع شده‌اند. مشکل قطع ارتباط به دلیل اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده به‌وجود آمده و به‌زودی رفع می‌شود.

پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد + عکس

پ.ن: پیامرسان ایتا در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از کاربران، اعلام کرد تا دقایقی دیگر همه سرویس‌ها راه‌اندازی و به تدریج اتصال کاربران برقرار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۱۱ اردبیهبشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۱۰۴۶۱، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین