پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
فیلمی با عنوان بتونه در خط تولید محصولات بهمن موتور در فضای مجازی منتشر شده، هنوز بهمن موتور هیچ گونه بیانیه‌ای پیرامون این موضوع منتشر نکرده است.

شعار سال: کارشناسی خودرو صفر در بین مردم کمتر شناخته شده، ولی باید این را مد نظر داشت که از تعداد معدود مشکلات خودرو‌های صفر، بتونه و رنگ مجدد بدنه در خط تولید این محصولات است.

در کارخانجات خودروسازی معمولاً پس از اینکه خودرو از کوره رنگ خارج شده و در خط تولید و قسمت مونتاژ قرار می‌گیرد امکان دارد قسمتی از رنگ بدنه دچار مشکل شود و یا در قسمت کنترل نهایی کیفیت رنگ قسمت‌هایی از بدنه تائید نشود که برای رفع این موارد خودرو مجددا به سالن رنگ برگشت می‌خورد تا قسمت‌های ایراد دار مجدد رنگ شود که این رنگ شدگی را رنگ مجدد کارخانه می‌گویند. این رنگ‌ها در بازار جز، رنگ شدگی خودرو محسوب نمی‌شود، ولی در اکثر موارد خریدار از خرید چنین محصولی دوری می‌کند.

خودروی بتونه ای در خط تولید بهمن موتور؟ افکار عمومی پاسخ می خواهد نه توجیه؟
رنگ‌های مجدد کارخانه‌ای چرا جزو رنگ شدگی خودرو محسوب نمی‌شوند؟

مهمترین دلیل این است که این رنگ‌ها در خود کارخانه اعمال می‌شوند ️و اینکه رنگی که برای لکه گیری این قسمت‌ها در کارخانه استفاده می‌شود، از سر رنگ فابریک همان خودرو می‌باشد یعنی از لحاظ کیفیت هم تفاوتی ندارند و همان مقاومت و براقیت را دارا هستند و معمولا با تینر هم حل نمی‌شوند. اما چنین خودرو‌هایی در هنگام فروش برای مشتریان دردسر‌هایی زیادی به همراه خواهد داشت.

تعداد بازدید : 14

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اصلاحات نیوز، تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۰۲۳، eslahatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین