پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۸۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
وقتی می گوییم شهر در سایه کم تدبیری ها در حال چپو شدن است می گویند دوستان امانت داری می کنند؟ زرشک! شایعات فساد نیمی از بودجه، فیش های حقوق نجومی، عدم شفافیت در برنامه ها و طرح های بنیادین ، انتصابات و صدها مصداق دیگر، حکایت از رواج کم تدبیری ها دارد. برای تابلو ها ف نیازی به تغییر نیست. موقتا با برچسب های قوی می توانید تابلوها را اصلاح کنید. حداکثر 10 مدل تابلو در مترو وجود دارد که می شود با برچسب های سکه ای کوچک و یا مستطیلی ، اصلاح شوند. قابل نداشت. تشکر هم لازم نیست.

شعارسال: عبدالمطهر محمدخانی در حساب توییتری خود نوشت: «به روزرسانی نقشه‌ها از سرعت افتتاح ایستگاه‌ها جامانده! علامه جعفری ایستگاه جدیدی است در خط۴ که ۲هفته قبل افتتاح شد. 

آقای سخنگوی شهرداری تهران، با برچسب روی تابلوهای مترو اصلاحات را انجام دهید،نیازی به تعویض نیست

۵ ایستگاه هم شب عید در خطوط ۶و۷ به مردم تقدیم شد. به‌روزرسانی کل تابلو‌ها و نقشه‌ها هزینه زیادی دارد. برای نقشه‌های جدید تا افتتاح چند ایستگاه دیگر در تابستان صبر کنید.»

او اظهار کرد: از این نقشه می‌توانید برای جایابی ۶ ایستگاه جدید متروی تهران استفاده کنید.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت همشهری، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت1402، کدخبر: 759999، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین