پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۷۸۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
وحید اشتری می‌گوید که بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم. باید از ریاست محترم قوه قضائیه پرسید که جناب قاضی القضات عزیز، این بود رسم استقلال قوه قضائیه و فساد ستیزی؟ گویا هزینه قضایی را بعضی از دوستان آنقدر بالا برده اند که دیگر کسی تمایل به حرف زدن نداشته باشد؟ این حالت نه تنها حسن برای جمهوری اسلامی و نظام محسوب نمی‌شود، جنجر زدن از پشت به نظام و جمهوری اسلامی است. جمهوری اسلامی و نظام مقدس برای توسعه توانمندی ها، تقویت قدرت در فسادستیزی، تقویت سرمایه اجتماعی به جماعت عدالت خواه رسانه مستقل و حرفه ای، توسعه اندیشان، افراد هادی و حافظ در سنگر اندیشه ورزی و نظایر آن‌ها نیاز شدید دارد. انتظار مداخله گری فعال و حتی تذکر به بعضی‌ها را داریم. خدا نیاورد روزی را که ترازوی عدالت تمایل به تراز شدگی نداشته باشد. مشفقانه و از طرف برادران کوچک تان من باب ارادت، عرض شد.

شعار سال: بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.

وحید اشتری، فعال سیاسی و افشاگر خرید سیسمونی خانواده قالیباف از ترکیه در رشته تویینی نوشت:

سه سال پیش یک سرباز در دادگستری بابل سیلی خورد. بعد‌ها خدمتش تمام که شد هیچ، مدتی پیش ازدواج کرد و ان‌شاا… به زودی فرزندش هم به دنیا خواهد آمد.

‌بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.

‌آری اینچنین است برادر!

‬⁩نه آقای قاضی!

‌جرم ما سنگین‌تر از روایت یک سیلی آنهم ته بابل است.

‌ما خواستیم صدای هزاران سیلی روزانه را به گوش فلک برسانیم؛ و رساندیم!

‌شاید خیلی‌هامان یکبار هم از بابل رد نشده بودیم، ولی یکهو همه احساس کردیم دستبند خوردیم و بی دفاع روی صندلی نشستیم و داریم چک می‌خوریم.

پی‌نوشت:

توضیح آنکه بابت پرونده مرتبط با سیلی خوردن سرباز بابلی ۹۱ روز حبس قطعی بریده شده بود و همراه سایر پرونده‌های بنده که احکام قطعی داشتند پیش از عید به اجرای احکام رفت.

‌حالا با تجویز اعاده دادرسی در دیوان مجدد به شعبه هم عرض ارجاع شده و مجددا باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: 486216، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین