پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
گویا بعضی ها را خداوند برای بدبخت کردن برخی از جوامع خلق کرده است. کم اطلاع هایی که با نوعی رویکرد تقدیرگرایانه و ذهن منحرف شده و مملو از شعار ، فهم درستی از توکل، توسل، برکت ، خانواده، جامعه توانمند اسلامی، تمدن سازی و ...، ندارند. با انواع تبلیغات عوام گرایانه گویا فقط قصد افزایش جمعیت را دارند که آن هم از این راه مهیا نمی شود و منابع و منافع و فرصت های کشور را به باد می دهند. کسی نیست بپرسید که آیا کودک پوشک و شیر خشک و دارو درمان و لباس می خواهد یا خیر؟ چرا این موارد را جهت نمی دهید؟ مادر کودک تغذیه می خواهد یا خیر؟ چرا جهت نمی دهید؟ پدر کودک اشتغال می خواهد یا خیر، چرا اولویت و جاذبه جذب مهیا نمی کنید؟ تا کسی باید جمهوری اسلامی ایران، پای برخی تصمیمات برگرفته از ذهن های نادان ،تاوان بدهد؟

شعارسال: مهرداد کریم‌زاده در کنار تصویر تبلیغاتی فرزند آوری می‌نویسد که به‌ نام کار فرهنگی برای فرزندآوری، مردم را بدبخت نکنید. اشاعه این تفکر اشتباه، حق‌الناس بر گرده‌تان است. البته به قول آن پیر خردمند، خودتان دانید و مملکت‌تان.

تبلیغ پنج فرزند، برای خانواده‌ احتمالا مستاجر در خانه ۶۰ متری ؟

فکر می‌کنیم که کریم زاده، شروع خوبی کرد، اما با محافظه کاری کنار کشید. یعنی چی که شما می‌دانید و مملکت خودتان؟ اینجا مملکت شیعه است و تمدن ساز. انقلاب نکردیم که لات بازی دوران گذشته جای خود را به شعار درمانی و خیالپردازی بدهد. خیلی روشن، انقلاب کردیم برای نابود استثمار داخلی، استعمار خارجی و ایجاد حرکت تمدنی. هر فرد، جریان و قرائتی که این مشخصات سه گانه را نداشته باشد یا بدان بی اعتقاد باشد، ضد انقلاب مسلم است.

آقایانی که به واقعیت یا از روی نفاق و فیلم و سیانس، دلتان برای جمعیت می‌سوزد. چکیده خبر را بخوانید، راهکار ارایه شده است. شعارگرا‌ها و خیال پردازی‌های گرامی هم از روی چکیده این خبر، سه بار رونویسی کنند، شاید اثرگذار باشد.
جوانی جمعیت و احیای پنجره جمعیتی کشور یک بحث است، حماقت کردن، افزایش توده فقیر، عدم حساسیت به توازن و ناترازی‌ها و ...، نوعی حماقت. اگر قصد حماقت دارید، این بیل و این کلنگ و این دیوار خانه خودتان. جمهوری اسلامی ایران، جای این جور شلخته بازی‌ها نیست.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین