پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۹۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
قبل از هر مطلبی باید به پلیس راهور متذکر شویم که دو پدیده پلاک پوشی و مخدوش کردن پلاک، با یکدیگر فرق داشته و اولی تخلف و دومی جرم است. پدیده پلاک پوشی، بشدت در حال گسترش است باید از پلیس محترم راهور پرسید که تا کی می‌خواهید دنبال معلول بگیرید و چرا به دنبال شناسایی علت نمی‌روید؟ چرا مردم اینقدر متمایل به پلاک پوشی شده اند (خصوصا موتور‌ها و افرادی که در محدوده طرح ترافیک ساکن هستند)؟ ما به شما می‌گوییم. طرح سرتا به پا مسخره و ناکارآمدی بنام طرح ترافیک باعث این کار شده است. حداقل ۱۰۰ بار در همین سایت از این طرح انتقاد کردیم، سوال پرسیدیم، دعوت به مناظره دانشگاهی و تلویزیونی کردیم و هیچ مدیر با بخار و بی بخاری، هیچ جوابی نداد؟ می‌دانید چرا؟ چون با نوعی دکان، طرف هستیم. مردم این را خوب می‌فهمند و ساده‌ترین راهکار یا دور زدن قانون را در پیش می‌گیرند. شما بعنوان پلیس تخصصی چرا پاسخگو نیستید و ساکتید؟ واقعا می‌خواهید باور کنیم که جرایم دو همتی طرح ترافیک تهران صرف کاهش آلودگی می‌شود؟ نکته بعدی اینکه، جناب سرهنگ محمد رزاقی معاون محترم عملیات پلیس راهور تهران، لحن آمرانه و غیردوستانه صحبت شما با مردم (منعکس شده در رسانه ها) به هیچ وجه قابل قبول و حتی قانونی نیست. دوست دارید علمی ثابت کنیم که بخشی از فرمایشات شما غلو است؟ بجای تقابل و امر و نهی، با نرمش و در شان مردم صحبت کنید. علت ایجاد همگرایی بین ما و سردار هادیانفر هم بدلیل منش و شیوه رفتاری او است.

شعار سال: معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: هرچقدر هم که پلاک دستکاری شود باز هویت مالک توسط سامانه‌ها مشخص می‌شود.

دونکیشوت با دشمن خیالی می‌جنگید، شما در مقابله با پلاک پوشی یا کی می‌جنگی جناب معاون عملیات پلیس راهور، علل ارتکاب گسترده این تخلف چیست؟
سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: اگر مالک خودرویی احساس می‌کند که برای وی جریمه صادر شده و وی این تخلفات را انجام نداده است می‌بایست به مراجع انتظامی مراجعه و حتما این موضوع را اعلام نماید. پلیس سامانه‌هایی در اختیار دارد که به راحتی می‌تواند هویت واقعی مالک و خودرویی که پوشش پلاک را دستکاری و مخدوشی پلاک را انجام داده باشد را شناسایی و پلاک واقعی و نوع خودرو را دریافت نماید.

سرهنگ رازقی بیان کرد: نحوه برخورد با این تخلف نیز بدین صورت است که می‌بایست کل تخلفات وسیله نقلیه خود و آن پلاکی که اعداد آن را دستکاری کرده و جریمه برای آن پلاک رفته را نیز ضمن تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی پرداخت نماید.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: مرکز اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ واقع در خیابان زنجان، به موضوع رسیدگی به درخواست‌ها یا افرادی که نسبت به این مسئله شکایت دارند رسیدگی می‌کند.

تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آفتاب نیوز، تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۴۳۶۰۵، aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین