پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۹۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
تا پایان امسال شش مخزن ذخیره آب در محدوده تهران بزرگ وارد مدار بهره‌برداری شده و ۱۵۰ هزار مترمکعب به مجموع حجم مخازن آب شهر تهران افزوده خواهد شد.مدیر امور نظارت بر اجرای طرح‌های آب و عملیات اضطراری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: این مخازن با هدف ذخیره مناسب آب و پایداری شبکه آبرسانی پایتخت و در چارچوب پروژه عظیم رینگ آبرسانی تهران اجرا خواهد شد.

شعار سال: مدیر امور نظارت بر اجرای طرح‌های آب و عملیات اضطراری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: این مخازن با هدف ذخیره مناسب آب و پایداری شبکه آبرسانی پایتخت و در چارچوب پروژه عظیم رینگ آبرسانی تهران اجرا خواهد شد.

افزایش ۱۵۰ هزار مترمکعبی مخزن ذخیره آب در پایتخت
"کوروش لطفی"، در تشریح این خبر گفت: ساخت مخزن ۳۱، مخزن ۵۱ قصر فیروزه، مخزن خرگوش‌دره و توسعه مخازن شماره ۸، ۱۳ و ۶۳ از جمله پروژه‌هایی هستند که ظرفیت قابل توجهی را در توزیع عادلانه آب پایتخت ایجاد خواهند کرد.

به گفته وی، این مخازن پس از بهره‌برداری و وارد مدارشدن، جمعیتی حدود دو میلیون نفر از شهروندان پایتخت را زیر پوشش قرار خواهند داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۶۵۱۲۴، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین