پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
بر اساس آمار سازمان منابع طبیعی در ۱۰ سال اخیر بیش از هزار و ۶۰۰ سیل در کشور اتفاق افتاده است که هر سیل به طور متوسط بیش از ۴۰ میلیارد تومان خسارت اقتصادی برجای گذشته است. بر این اساس، طی ۱۰ سال گذشته ۶۴ هزار میلیارد تومان خسارات سیل به کشور ارزیابی می‌شود. رئیس‌جمهور بعد از سیل‌های مرداد سال گذشته، مهلت دو هفته‌ای برای ارائه و تصویب لایحه اجرای گسترده عملیات آبخیزداری در نقاط بحرانی سیل تعیین کرد، دستوری که بیش از ۳۰۰ روز اجرایی نشده است.

شعار سال: بر اساس آمار سازمان منابع طبیعی در ۱۰ سال اخیر بیش از هزار و ۶۰۰ سیل در کشور اتفاق افتاده است که هر سیل به طور متوسط بیش از ۴۰ میلیارد تومان خسارت اقتصادی برجای گذشته است که با مدیریت و اجرای به موقع دستورات مقامات اجرایی کشور می‌توان از آن پیشگیری کرد.

بر اساس آمار سازمان منابع طبیعی در ۱۰ سال اخیر بیش از هزار و ۶۰۰ سیل در کشور اتفاق افتاده است که هر سیل به طور متوسط بیش از ۴۰ میلیارد تومان خسارت اقتصادی برجای گذشته است.

وقوع ۱۶۰۰ سیل در ۱۰ سال اخیر با ۶۴ هزار میلیارد تومان خسارت + لایحه اجرای گسترده عملیات آبخیزداری کجاست؟
رئیس جمهور بعد از سیل‌های مرداد سال گذشته، مهلت دو هفته‌ای برای ارائه و تصویب لایحه اجرای گسترده عملیات آبخیزداری در نقاط بحرانی سیل تعیین کرد، دستوری که بیش از ۳۰۰ روز اجرایی نشده است.

بر اساس آمار سازمان منابع طبیعی در ۱۰ سال اخیر بیش از هزار و ۶۰۰ سیل در کشور اتفاق افتاده است که هر سیل به طور متوسط بیش از ۴۰ میلیارد تومان خسارت اقتصادی برجای گذشته است که با مدیریت و اجرای به موقع دستورات مقامات اجرایی کشور می‌توان از آن پیشگیری کرد.


بر این اساس، طی ۱۰ سال گذشته ۶۴ هزار میلیارد تومان خسارات سیل به کشور ارزیابی می‌شود.

فرامرز، مدیرکل سیلاب و آبخوانداری سازمان منابع طبیعی در این باره می‌گوید، با اجرای عملیات آبخیزداری می‌توان شدت آسیب سیل‌ها را پایین آورد و از خسارات جانی و مالی پیشگیری کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۹۳۴۴۶، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین