پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
روز یکشنبه ۲۱ خرداد مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه پاسارگاد برای تصویب صورت مالی سال ۱۴۰۱ در دانشگاه خاتم بانک معظم پاسارگاد برگزار شد. در این جلسه، پاداش هیات‌مدیره شرکت ۲.۵ میلیارد تومان تعیین و همچنین به ادعای نود اقتصادی، از بخش‌های قابل‌تامل این جلسه، تعیین ۱۰۰ میلیارد تومان کمک به مسئولیت اجتماعی بیمه پاسارگاد بود (این رقم در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۶۴۶ میلیون تومان بوده است). نکته جالب توجه هم استنتاج نادرستی با موضوع تخصیص بخش عمده‌ای از این هزینه، برای تامین بودجه دانشگاه خاتم می‌باشد؟!

شعار سال: عملکرد هدفمند بانک پاسارگاد و مجموعه تحت امرش، در بحث مسئولیت اجتماعی با تاکید بر مدرسه سازی (از مجتمع‌های آموزشی نظیر دارالفنون‌های استان‌های مختلف تا چند کلاسه‌های مستقر در روستا‌ها و مناطق محرم) و کتابخانه سازی، زبانزد عام و خاص و متولیان امر آموزش و پرورش و فعالان حوزه فرهنگی کشور است. مسئولیت اجتماعی این بانک و مجموعه های تخصصی تحت امرش( نظیر بیمه پاسارگاد) به این موارد ختم نشده و بشکلی پوشیده تر در دو بحث توسعه علم و فناوری و بحث خیریه ای و کمک به افراد و گروه ها و خانواده های نیازمند ، در روندهایی کاملا قانونی و شفاف ، در جریان است.

هدفمندی امور مسئولیت اجتماعی و انضباط مالی (عهده داری امور نظارتی کار بشکل متمرکز و ممانعت از ریخت و پاش‌های احتمالی ناشی از تخصیص صرف بودجه) از خصوصیات اصلی و مورد تاکید در ایفای مسئولیت اجتماعی توسط بانک پاسارگاد و مجموعه‌های تحت پوشش می‌باشد.

ادعای انحرافی اعداد عجیب پاداش‌ها و هزینه خیریه‌ای بیمه پاسارگاد + بیا خوبی کن؟
و، اما شایعات و شائبه های مطرح شده توسط نود اقتصادی در خصوص دانشگاه خاتم. رسانه معظم نود اقتصادی بدون آگاهی از منابع پایدار تعریف شده در ابتدای تاسیس و شروع به فعالیت دانشگاه خام، اقدام به قضاوت‌های جهت دار و شائبه ساز نموده است. باید از این رسانه محترم پرسید که آیا از جایگاه دانشگاه خاتم در بین دانشگاه‌های غیر انتفاعی کشور و توانمندی برخی از ستاره‌های فارغ التحصیل شده از این دانشگاه، اطلاع دارند؟ آیا می‌دانند که در برخی از رشته‌ها و مقاطع، برخی از دانشجویان در انتخاب رشته خود و اختیار انتخاب بین شریف و دانشگاه‌های صاحب نام دیگر با دانشگاه خاتم، دانشگاه خاتم را در اولویت انتخاب قرار می‌دهند؟ آیا عزیزان در رسانه نود اقتصادی از حمایت‌های دانشگاه خاتم و مجموعه‌های تحت مدیریت بانک پاسارگاد از حدود ۴۰۰ انجمن علمی کشور (دپارتمان‌های علمی کشور)، اطلاع کافی دارند؟ آیا مطلع هستند که درب سالن‌های دوگانه کنفرانس دانشگاه خاتم، بدون کمترین چشم داشتی بر روی انجمن‌های علمی برای برگزاری نشست‌های علمی، باز است. آشنایی با این حقیقت که انضباط مالی در بانک و بیمه پاسارگاد بشدت بالا بوده و به ریالی هم حساسیت نشان می دهند، تصور اینکه مبلغ 100 میلیارد تومان بودجه مسئولیت اجتماعی بیمه پاسارگاد، می تواند با نگاهی حاشیه ای و غیر ماموریتی مورد توجه باشد را کنار زده و آن را تبدیل به بیانی، غیرقابل پذیرش می کند. 
و اما پاداش هیات مدیره بیمه پاسارگاد. آیا رسانه محترم نود اقتصادی نمی‌دانند که تعیین پاداش هیات مدیره شرکت‌های تحت نظارت بیمه مرکزی، بورس و بانک مرکزی(در خصوص بیمه پاسارگاد، نظارت بیمه مرکزی و سازمان بورس)، تابع شاخص‌های چندگانه دستورالعمل‌های قانونی سقف و کف، میزان کارآمدی و سودآوری سالیانه (جریان عملکرد) و تصمیم اعضای مجمع (سهامداران آن شرکت) است؟

ادعای انحرافی اعداد عجیب پاداش‌ها و هزینه خیریه‌ای بیمه پاسارگاد + بیا خوبی کن؟
خلاصه اینکه به حمد خدا، تلاش برای تخریب بانک پاسارگاد و مجموعه‌های تحت امرش، دائما به فرصت انعکاس مطلوبتر عملکرد و افزایش اعتماد عمومی به این مجموعه و مدیرانش، ختم می‌شود.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین