پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
یک رسانه عبری مدعی شد که تل آویو با مسکو درباره خودداری از تحویل برخی سلاح‌ها به تهران به توافق رسیده است.این گزارش مدعی شده که تهران در ازای تحویل پهپاد‌های خود از روسیه مطالبات تسلیحاتی دارد و درخواست اسرائیل آن است که روسیه به این درخواست‌ها پاسخ ندهد و در عوض اسرائیل نیز به سیاست کنونی خود درباره عدم تحویل سلاح هجومی به اوکراین ادامه دهد.

شعار سال: کانال عبری ۱۲ اسرائیل ادعا کرده که اسرائیل نسبت به احتمال مجهز ساختن نیروی هوایی ایران به جنگنده‌های پیشرفته و سامانه‌های پدافند هوایی توسط روسیه در ازای دریافت پهپاد‌های ایرانی که گفته می‌شود روسیه از آن‌ها در اوکراین استفاده می‌کند، ابراز نگرانی کرده است.

ادعای رسانه صهیونیستی درباره توافق اسرائیل و روسیه برای خودداری از تحویل سلاح به ایران
بر اساس این گزارش، اسرائیل هم‌اکنون در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته و مهم‌ترین چیز برایش جلوگیری از تقویت توان نظامی ایران است.

این گزارش مدعی شده که تهران در ازای تحویل پهپاد‌های خود از روسیه مطالبات تسلیحاتی دارد و درخواست اسرائیل آن است که روسیه به این درخواست‌ها پاسخ ندهد و در عوض اسرائیل نیز به سیاست کنونی خود درباره عدم تحویل سلاح هجومی به اوکراین ادامه دهد.

این رسانه اسرائیلی مدعی شده که تفاهمات روسیه و اسرائیل به نفع دو طرف است هرچند نمی‌توان از پایداری آن اطمینان داشت به خصوص که ممکن است به مرور زمان نیاز تسلیحاتی روسیه به تهران افزایش پیدا کند و در این صورت معادله به نفع ایران عوض شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۶۹۱۴۶، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین