پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در آیین نکوداشت شهدای سال 1402 فراجا روایتی از جنگ مرزی "مزه‌سر" و نحوه شهادت مرزبانان بیان کرد.

شعارسال: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون فراجا ۲۰ شهید را برای امنیت ۹ استان کشور (۱۰ شهید مرزبانی و ۱۰ شهید انتظامی) تقدیم کرده است.

روایت سردار رادان از جنگ مرزی

وی افزود: ده‌ها نفر سراپا مسلح به یک برجک مرزی ایران در نقطه صفر مرزی حمله کنند، برجک توسط این افراد با سلاح‌های مختلف محاصره می‌شود، بسیار تلاش می‌شود تا رزمندگان واقع در برجک را به تسلیم بکشند و آن‌ها را اسیر کنند، اما ماموران انتظامی به آن‌ها حمله می‌کنند و مقاومت می‌کنند.

رادان گفت: بر اساس اطلاعات موثق تعدادی که تلاش کردند خودشان را به برجک برسانند از فرماندهانشان درخواست نیروی کمکی در برابر آتش ایرانی‌ها کرده بودند، این نشان از مقاومت نیرو‌های ایرانی داشت.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: پایان جنگ مزه‌سر مصادف شد با شهادت همه رزمنده‌هایی که در آن برجک بودند.

وی ادامه داد: شهدای انتظامی در درگیری‌های متفاوتی جان خود را تقدیم کشور می‌کنند، در جنگ با تروریست‌ها، عملیات تروریستی (شهید شهرکی)، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و در راه امر به معروف انتظامی شهید تقدیم کشور کرده است تا امنیت مردم حفظ شود.

رادان خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد از مأموران قانون عبور کند حتما از آن عبور می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تعداد اندکی هنجارشکن ارزش‌های دینی و امنیت مردم را به سخره بگیرند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب خبر، تاریخ انتشار: 4تیر1402، کدخبر: 60917300، sahebkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین