پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۷۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مبلغ کف توافق این بازیکن ۱۲میلیارد تومان برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعیین شده است. در بند ۲ ماده ۳ قرارداد این بازیکن برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با افزایشی نزدیک به ۶۰ درصدی، ۱۹ میلیارد تومان تعیین شده است.

شعارسال: بخشی از قرارداد یکی از بازیکنان نجومی استقلال رسانه‌ای شده است که شاید تعجب همگان به خصوص آن‌هایی که دنبال تعیین سقف قرارداد هستند را برانگیزد.

هر دم از این باغ بری می رسدرونمایی از آپشنهای نجومی بازیکن استقلال

در یکی از بند‌های این قرارداد، به اصطلاح مبلغ کف توافق این بازیکن ۱۲میلیارد تومان برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعیین شده است. در بند ۲ ماده ۳ قرارداد این بازیکن برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با افزایشی نزدیک به ۶۰ درصدی، ۱۹ میلیارد تومان تعیین شده است.

علاوه بر این، در تبصره یک بند ۲ ماده ۳ این قرارداد، باشگاه استقلال متعهد شده که در هر فصل مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان «حق تامین مسکن» به این بازیکن پرداخت کند! در بخش دیگری از این قرارداد در بند ۵ تحت عنوان «پاداش‌ها» به عنوان آپشن و پاداش، مبالغی به قرارداد این بازیکن اضافه شده است.

در بند یک آمده که در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش قهرمانی به این بازیکن پرداخت خواهد شد. در بند ۲ نیز مقرر شده که در صورت قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به این بازیکن پرداخت خواهد شد. براساس بند ۳ و به عنوان یکی از آپشن‌های قرارداد، نقرر شده که به این بازیکن به ازای حضور در هر مسابقه رسمی لیگ برتر، مبلغ ۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد که تسویه آن هر ۱۰ بازی است!

نکته قابل تامل بند ۴ این بخش است؛ «در صورت رضایت مدیرعامل (آقای آجورلو) از عملکرد بازیکن، مبلغ ۲ میلیارد تومان به عنوان پاداش به این بازیکن پرداخت خواهد شد.» همچنین در آخرین بند آپشن‌ها آمده است که در صورت دعوت به تیم ملی برای حضور در جام جهانی، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به عنوان پاداش به این بازیکن پرداخت خواهد شد.
با احتساب پاداش‌ها و آپشن‌های عجیب و غریب، قرارداد ۱۲ میلیاردی این بازیکن استقلال، برای یک فصل به رقم ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

رونمایی از آپشنهای نجومی بازیکن استقلال

 

رونمایی از آپشنهای نجومی بازیکن استقلال

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرهیختگان، تاریخ انتشار: 4تیر1402، کدخبر: 80760، farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین