پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ضمن تشکر از دفتر کمیساریاری سازمان ملل متحد کرمان در خصوص ساخت فضای آموزشی ویژه پناهندگان در این استان، گفت: امید است با ساخت فضای بهداشتی (بیمارستان) نیز این اقدامات تکمیل شود

شعارسال: "حمید ذکاء اسدی" 30 آبانماه در دیدار با هیات اتحادیه اروپا با موضوع بررسی روند اجرای فعالیت‌های سال 2015 اتحادیه اروپا در حوزه اتباع و پناهندگان استان کرمان گفت: استان کرمان با وسعت بیش از 183 کیلومتر مربع و با در بر گرفتن حدود 11 درصد کل کشور ، پهناورترین استان ایران است که متوسط کشورهای اروپایی است.

وی گفت: استان کرمان استانی مرزی نیست اما با مشکلات مرزی از جمله ترانزیت مواد مخدر و عبور اتباع خارجه غیرمجاز از مرزها و عبور آنها از استان کرمان، مواجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از هیات اتحادیه اروپایی درخواست کرد تا بیمه افاغنه ساکن در کشور ایران از جمله استان کرمان را پیگیری نمایند تا در صورت بروز حوادث، بخشی از هزینه های درمانی تامین شود.

ذکا اسدی به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل فرزندان اتباع خارجه غیرمجاز اشاره کرد و افزود: طی این دستور، وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن اداره کل آموزش و پرورش استان کلاس‌های آموزشی را برای تحصیل دانش آموزان اتباع خارجه غیرمجاز دائر نموده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر تقریبا در خط اول مبارزه قرار دارد، خاطر نشان کرد: اگر به استان کرمان در زمینه های مختلف کمک‌های شایانی صورت بگیرد از هزینه های بعدی جلوگیری خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ضمن تشکر از دفتر کمیساریاری سازمان ملل متحد کرمان در خصوص ساخت فضای آموزشی ویژه پناهندگان، گفت: امید است با ساخت فضای بهداشتی (بیمارستان) نیز این اقدامات تکمیل شود.

ذکا اسدی به وجود اماکن تاریخی و آثار تاریخی ارزشمند کرمان اشاره کرد و افزود: اخیرا آثار تاریخی ارزشمندی در شهرستان جیرفت کشف شده که با ثبت آن‌ها می‌توان پیدایش تمدن را به استان کرمان و شهرستان جیرفت سوق داد.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمان تنها استانی است که 5 اثر تاریخی ثبت جهانی دارد که تاکنون 3 اثر به ثبت رسیده و 2 پرونده دیگر از جمله قنوات و کویر شهداد در دست بررسی است که در تیرماه امسال نتیجه اعلام خواهد شد.

در ادامه این دیدار خانم larissa lale dr wiesner مدیر میز آسیا اکو از کشور بلژیک ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات صورت گرفته به جمعیت پناهندگان، گفت: این ماموریت موجب شد تا تصویر ما از بحث پناهندگان و ورود بیشمار آنها از مرزها به صورت غیرقانونی تغییر یابد.

وی افزود: همکاری اکو از طریق شرکای اجرایی با مدیریت استان قطعا موفقیت آمیز خواهد بود.

با اندکی اضافات و نلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30آبان1394،کد خبر: 94083018241: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین