پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت چارتری در کلیه مسیر‌ها توسط سایت‌های فروش بلیت از ۱۰ مرداد به‌صورت رسمی ممنوع خواهد شد.

شعار سال: به‌دنبال مشکلات موجود در پیدا کردن و خریدن بلیت هواپیما، مهرداد بذرپاش -وزیر راه و شهرسازی- امروز اعلام کرد: دستور دادم که سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز‌های چارتری تا اطلاع ثانوی لغو شود تا آرامش به بازار بلیت برگردد.

فروش بلیت چارتری از ۱۰ مرداد در تمام مسیر‌ها ممنوع است
در این راستا جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: به شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌های فروش بلیت بخشنامه صادر شده و بدین‌ترتیب فروش بلیت چارتری به‌صورت رسمی در کلیه مسیر‌ها توسط سایت‌های فروش بلیت از ۱۰ مرداد به‌صورت رسمی ممنوع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شاید خروجی این تصمیم‌گیری این باشد که دست واسطه‌ها از فرایند فروش بلیت کوتاه شده و دسترسی مردم به خرید بلیت راحت‌تر باشد و بازار را هم تا حدودی متعادل کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۵۰۴۰۲۷۲۵، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین