پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۹۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
بنا بر اخبار منتشره در رسانه ها ادعا شده است که سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران، سال گذشته طی یک مکاتبه محرمانه قصد داشته که اختیار بیلبوردهای میادین میوه و تره‌بار را برعهده گیرد و از این طریق نفع مالی ببرد. ادعا شده پسر آقای هوشنگ محمدی معاون توسعه منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی در دوره تصدی آقای فصاحت بر پست مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار به استخدام این سازمان با مجوز شخص زاکانی و سفارش ایوب فصاحت رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران خارج از روال عادی انجام شده است، دیده بان ایران از چگونگی اجرای این قرار داد و زمان آن اطلاع ندارد اما حداقل حاشیه سود برای این قرارداد برای شرکت پیمانکار که پیش نویس آن در اختیار ما قرار گرفته، حداقل 25 میلیارد تومان است. منتظر دریافت و انتشار توضیحات کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان این ادعای افشاگرانه هستیم. برخی از منابع از بازی سه حلقه ای آشنایی در وزارت جهادکشاورزی، برنده شدن با شرایط مناسب برای بیلبوردها، پروژه تراشی برای بیلبوردهای برنده شده ، صحبت می کنند. سلام بر برج سامان، سربسته عرض شد.

شعارسال: بنابر اسنادی که در اختیار رسانه قرار گرفته سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، سال گذشته طی یک مکاتبه محرمانه قصد داشته که اختیار بیلبورد‌های میادین میوه و تره‌بار را برعهده گیرد و از این طریق نفع مالی ببرد. این در حالی است که اختیار مزایده برعهده سازمان زیباسازی است و سازمان میادین میوه و تره‌بار هیچ جایگاهی در این خصوص ندارد.

ادعای سود ۲۵ میلیارد تومانی شرکت یک آقا زاده از اجاره بیلبورد های میادین تره بار شهرداری تهران

شهرداری برای اجاره دادن بیلبوردها، مزایده برگزار می‌کند و در این مزایده پیمانکار‌ها می‌توانند آن‌ها را از شهرداری اجاره کنند و در اختیار برند‌ها قرار دهند. تهران ۲۹۴ میدان میوه و تره‌بار دارد که مجموعا در اطراف و داخل این میادین، ۵۹۸ بیلبورد وجود دارد که حدود ۵۰ میلیارد قیمت اجاره واقعی آن‌هاست که به لحاظ ارزش، هر یک بیلبورد می‌تواند به صورت مستقل و بدون وابستگی به بودجه تعیین شده، سازمان میوه و تره‌بار را از نظر درآمد تامین کند

بر اساس اسنادی که در اختیار رسانه قرار گرفته، پسر آقای هوشنگ محمدی معاون توسعه منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی در دوره تصدی آقای فصاحت بر پست مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار به استخدام این سازمان با مجوز شخص زاکانی و سفارش ایوب فصاحت رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران خارج از روال عادی انجام شده است، رسانه از چگونگی اجرای این قرار داد و زمان آن اطلاع ندارد، اما حداقل حاشیه سود برای این قرارداد برای شرکت پیمانکار که پیش نویس آن در اختیار ما قرار گرفته، حداقل ۲۵ میلیارد تومان است.

برخی از منابع از بازی سه حلقه ای آشنایی در وزارت جهادکشاورزی، برنده شدن با شرایط مناسب برای بیلبوردها، پروژه تراشی برای بیلبوردهای برنده شده ، صحبت می کنند. منتظر دریافت و انعکاس توضیحات هستیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 29مرداد1402، کدخبر: 162363، www.didbaniran.ir / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین