پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
لجستیک اربعین در واقعیت امری ساده و متاسفانه در اجرا ، واقعیتی تاسف بار و پیچیده برای برخی از مثلا مدیران اجرایی است( شما بخوانید حقوق بگیرهای کم خاصیت اجرایی). وضعیت خروجی ها از مرزهای زمینی در حدود چهار میلیون نفر بوده و یک سوم این جمعیت از اتوبوس و مینی بوس ، استفاده می کنند. وضعیت تناوب بازگشت هم تقریبا مشخص است، پیدا کنید تعداد وسایل نقلیه عمومی مورد نیاز برای بازگشت زوار محترم را . منابع تامین وسایل نقلیه هم می تواند در طیفی از اتوبوس های دارای مالکیت خصوصی فعال در خطوط بین شهری، بخشی از ظرفیت ناوگان درون شهری، بخشی از ظرفیت ناوگان نظامی ، بخشی از ظرفیت ناوگان در اختیار دستگاه های دولتی و مواردی همانند باشد. بنظر شما با برنامه ریزی کانون گرا( انتقال متعهدانه زوار به نقاط کانونی و واسپاری ادامه مسیر مویرگی به خودشان) ،میزان زمین گیری زوار در مرزهای ورودی ،به چند ساعت تقلیل خواهد یافت. آقایان مدیران بالادست در زمان انتصاب، حداقل به سطح هوشی افراد منتصب شده هم خرده نگاهی داشته باشند. سربسته اما با درد ، عرض شد. باید خانواده ات با خستگی وافر در کف ترمینال های مهران، آواره باشند تا بفهمید از چه چیز صحبت می کنیم و چطور اهمال چند ریز و درشت نامدیر، کل حلاوت اربعین را به کام زوار تلخ می کند.

شعارسال: طبق آمار منتشر شده این سازمان، بر اساس آمار گذرنامه ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۲۸ نفر از زائران از مرز‌های زمینی عبور کرده اند که از این میان، ۲۷/۶ درصد زائران برای رفت و بازگشت مرز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند.

بهره برداری یک سوم از جمعیت ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۲۸ نفری زائران مرز‌های زمینی اربعین از اتوبوس

طبق این آمار، در مرز مهران سهم حمل و نقل عمومی جاده‌ای ۳۶/۲ درصد بوده است.

همچنین مرز مهران با سهم ۶۷/۳ درصدی بیشترین سهم را در بازگشت زائران با حمل‌ونقل نقل عمومی به خود اختصاص داده است و پس از آن مرز شلمچه با سهم ۱۴/۷ درصدی قرار دارد.

مرز‌های چذابه با سهم ۹/۴ درصدی، خسروی با سهم ۲/۷ درصدی، تمرچین با سهم ۲/۶ درصدی و باشماق با سهم ۲/۴ درصدی در رتبه‌های بعدی استفاده از حمل و نقل عمومی قرار دارند.

همچنین تا لحظه مخابره خبر ۳ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۱۳ نفر از زائران بر اساس آمار گذرنامه به کشور بازگشته اند که سهم حمل و نقل عمومی از این تعداد زائر، ۲۴ درصد است و در مرز مهران سهم حمل و نقل عمومی جاده‌ای از بازگشت زائران به ۳۳ درصد رسیده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 18شهریور1402، کدخبر: 1520760، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین