پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۳۹۱۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
یازده سال پیش وعده تدریس پنج زبان خارجی در مدارس را دادند. این در حالی است که عموما در حد پایلوت بوده است و عموما هم به نتیجه نرسید. آموزش و پرورش علت را کمبود امکانات می داند و کمبود معلم. در حالی که جذب دبیر انگلیسی هم برای مدارس سخت است . حال خبر می رسد که پای آموزشگاه ها و موسسات هم دارد به میان می اید. واقعا آموزش و پرورش برای دو حوزه تعلیم و تربیت و آمادگی بینانسلی دارد چه می کند؟ وقتی وزن وزیر را آنقدر پائین می اوریم و در برخی شرایط نیروهای مدیریتی لایه اول سازمانی بر مدیر تحمیل می شوند. وضعیت بهتر از این نخواهد بود.

شعارسال: احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: از امسال زبان آلمانی در همه استان‌ها از پایه هفتم وارد برنامه درسی برخی از مدارس می‌شود.

وعده تدریس پنج زبان خارجی در مدارس به کجا رسید؟ +برنامه ریزی بینانسلی در آموزش و پرورش یا سلیقه گرایی و روزمرگی

اگر دانش‌آموزی مایل به یادگیری زبانی بود که در مدرسه‌اش ارائه نمی‌شود، خواندن آن زبان در موسسات آموزشی به منزله گذراندن آن واحد در مدرسه است.

تعداد بازدید : 4

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 19شهریور1402، کدخبر: 8543685، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین