پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
مدعی بودند که : «استادیوم آزادی را با همت و توان ایرانی طوری بازسازی می‌کنیم که کشورهای منطقه در رویای خود هم مانند آن را حتی با توان اجاره‌ای نتوانند تصور کنند.» و ... . اما بازسازی ورزشگاه، مورد تمسخر هزاران نفر قرار می گیرد؟ صدها بار گفتیم و پرسیدیم که هزینه بازسازی ورزشگاه ازادی چقدر است و سرفصل بودجه ای ان کجاست؟ هیچ صدایی از کسی در نیامد( البته فکر کردند. لقمه از گلوی خیلی هاشان پائین نخواهد رفت).نمایندگان محترم مجلس هم بعید بدانیم حال ورود داشته باشند. خاک بر سر فساد و برخی مفسدین جهت دهنده به انتخاب بعضی از این اقایان و خانم های نماینده. شرم تان باد به سوگندی که در ابتدای دوره نمایندگی خورده اید. جیفه دنیا اینقدر در چشم حقیر بعضی ها بزرگ است که جلوی چشم شان هم کشور را غارت کنند، حال جنب خوردن ندارند. نمایندگان باغیرت مجلس، ما از شما در خصوص شفاف سازی وضعیت هزینه کرد بازسازی ورزشگاه ازادی استمداد طلبی می کنیم.

شعارسال: «استادیوم آزادی را با همت و توان ایرانی طوری بازسازی می‌کنیم که کشور‌های منطقه در رویای خود هم مانند آن را حتی با توان اجاره‌ای نتوانند تصور کنند.»

این خرابه حاصل عملکرد شما در ورزشگاه آزادی است! ،چرا کسی درباره هزینه های بازسازی حرف نمی زند ؟+جناب نماینده مجلس، غیرت داشته باش

آنچه خواندید را مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته که مثلا قرار است پاسخی به کنایه صفحات اینستاگرامی عربستانی پیرامون وضعیت نامطلوب ورزشگاه آزادی باشد. گفتن این حرف‌ها از سوی او نه‌تنها باعث آرامش خیال هواداران فوتبال ایران نمی‌شود بلکه بیشتر حس ریشخند را در دل مخاطب ایجاد می‌کند. دوستان در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، به‌جای متلک انداختن به کشور‌های همسایه وظایف خودشان را درست انجام بدهند که کار به اینجا نرسد. اماکن ورزشی کشور برای دهه‌ها در اختیار شما و نفرات قبل از شما بوده و به اوضاع افتضاح امروز رسیده. لطفا قبل از اینکه سیس عقاب خسته را بگیرید، کارتان را درست انجام بدهید.

لیگ دسته اول کشور آغاز شده و در هفته دوم، هنوز تیم‌هایی هستند که در زمین بازی حاضر می‌شوند، ولی مسابقه‌شان سه بر صفر می‌شود، چون کارت بازی بازیکنان صادر نشده. تیم‌های دیگری هستند که تنها با ۱۴ بازیکن و بدون دروازه‌بان ذخیره وارد زمین می‌شوند. ما دنبال توسعه فوتبال ایرانیم، ولی با این وضعیت افتضاح باشگاه‌داری به جایی نمی‌رسیم. مماشات با تیم‌های بدون حساب‌وکتاب کافی است. اگر تیمی شرایط حضور در لیگ دسته اول را ندارد امتیازش را به تیمی دیگر بفروشد و از همین راه درآمدزایی کند. این شیوه که تیم‌ها بدون اسپانسر، بدون مالک مشخص، بدون داشتن وضعیت مالی مناسب و بدون داشتن کوچک‌ترین شرایط میزبانی در مسابقات شرکت کنند، سودی برای توسعه فوتبال ایران ندارد. بسیاری از تیم‌های شهرستانی منحل شده یا ناپدید شده در فوتبال ایران، اگر یک‌بار از حضور در لیگ بالاتر منع می‌شدند و امتیاز می‌فروختند، هم مشکل مالی‌شان برطرف می‌شد هم اینکه سازوکاری دیگر انتخاب می‌کردند. وقتی با یک تلفن و وساطت مسئولان محلی تیم‌های آماتور به لیگ‌های حرفه‌ای راه پیدا می‌کنند، نتیجه‌اش بلبشویی می‌شود که امروز شاهدش هستیم.

بسکتبال ایران دچار یک بحران جدید شده که همه کارشناسان به آن اشاره دارند. کم‌تجربه بودن بازیکنان جدید که البته جوان هم نیستند. تیم ملی بسکتبال حالا با میانگین سنی ۲۷ سال، دارای بازیکنانی است که سن بزرگسال دارند، اما بازی‌های ملی‌شان کم است. به عبارت دیگر بسکتبال کشور برای خودش کادرسازی نکرده و در سال‌های قبل به بازیکنان جوان میدان نداده. من کارشناس بسکتبال نیستم، اما فکر می‌کنم همین حالا باید تیم ملی ب تشکیل شود و بازیکنان بیشتری در مسابقات مختلف بین‌المللی و تورنمنت‌های کم‌اهمیت‌تر شرکت کنند. حالا اینکه تیم ب در رده بزرگسال باشد یا در رده امید، انتخابش با فدراسیون است. مخزن تیم ملی بسکتبال خالی شده. از الان باید فکر پر کردن این مخزن در چند سال آینده باشیم. به بازی‌های ملی بیشتری نیاز داریم.

تعداد بازدید : 2

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرهیختگان، تاریخ انتشار: 20شهریور1402، کدخبر: 84558، farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین