پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۰۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
با امضای تفاهمنامه تولید واگن مسافری بین گروه مپنا و بنیاد مستضعفان، ۳۰ دستگاه واگن (۳ رام) با ظرفیت ۱۲۰۰ صندلی طی یکسال به ناوگان ریلی کشور افزوده می‌شود.

شعار سال: تفاهمنامه ساخت ۳۰ دستگاه واگن مسافری در حاشیه برگزاری نمایشگاه ریلی بین گروه مپنا و شرکت بن‌ریل (از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان) امضا شد.

تفاهمنامه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای تولید سی واگن مسافری به ظرفیت ۱۲۰۰ صندلی + واگن چهل صندلی ۳۳ میلیارد تومان؟ منطقی است این قیمت!


ابراهیم نادری مدیرعامل بن‌ریل در این‌باره گفت: در زمان حاضر بین عرضه و تقاضا در حمل‌ونقل ریلی مسافری فاصله زیادی وجود دارد و با امضا تفاهمنامه با گروه مپنا ظرفیت مناسبی در این بخش ایجاد خواهد شد.

وی با بیان این‌که ۳۰ واگن مسافری ظرفیت ۱۲۰۰ صندلی را به ناوگان ریلی کشور اضافه می‌کند، افزود: بن‌ریل امروز ۱۵۰ واگن مسافری در اختیار دارد.

وی با اشاره به برنامه ارتقای کیفیت ناوگان ریلی، گفت: یکی از دلایل نارضایتی مردم از ناوگان ریلی، فناوری‌های قدیمی ناوگان کنونی است که با ورود واگن‌های جدید این نارضایتی به مراتب کمتر خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیرعامل واگن‌پارس مپنا ۳۰ دستگاه واگن تفاهم شده طی یکسال و در بازه زمانی ۶ ماه ۱۰ واگن، ۹ ماه پس از تفاهمنامه ۱۰ واگن و در ماه ۱۲ نیز ۱۰ واگن به بن‌ریل تحویل می‌شود. ارزش این تفاهمنامه ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

حدود ۸۰ درصد از تجهیزات و ادوات موردنیاز تولید واگن‌ها از داخل و ۲۰ درصد نیز از طریق واردات تامین خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۶۲۹۳۷، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین