پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷
«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، از دستور خود برای محاصره کامل منطقه غزه خبر داد و گفت که طبق دستور او نباید هیچ آب و برق و سوختی وارد این منطقه شود.

شعارسال: «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، از دستور خود برای محاصره کامل منطقه غزه خبر داد و گفت که طبق دستور او نباید هیچ آب و برق و سوختی وارد این منطقه شود.

نباید آب و برق و سوخت به غزه برسد + بعد از قطع برق، قطع آب غزه هم صورت پذیرفت

«یسرائیل کاتس» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز گفت: «دستور دادم تا آب منطقه غزه فورا قطع شود».

همزمان از ظهر روز (دوشنبه) دور جدیدی از حملات جنگنده‌های اشغالگر به غزه آغاز شده و آژیر‌های هشدار در تمامی نقاط این منطقه به صدا در آمده‌اند.

در ادامه تحولات نبرد «طوفان الاقصی»، وزارت بهداشت غزه در اطلاعیه‌ای از افزایش شهدای غزه به ۴۹۳ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۲۷۵۱ نفر خبر داده است. به گفته این وزارتخانه تمامی بخش‌های درمانی و بیمارستانی با حداکثر توان در حال تلاش هستند و در این میان کمبود سوخت برای ادامه کار بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها موجب نگرانی شدید شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز جزئیات جدیدی از درگیری نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت در اراضی اشغالی اعلام کرد و مدعی شد: «ما دیشب بیش از ۵۰۰ هدف راهبردی گروه‌ها را در نوار غزه هدف قرار دادیم».
او گفت: «ما طی حملات هوایی به غزه بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره روی این منطقه ریخته‌ایم».

از سوی دیگر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در خاور نزدیک (آنروا) در اطلاعیه‌ای گفت که تا آخرین ساعات روز (۱۶ مهر) بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۳۸ نفر از ساکنان مجبور شده‌اند خانه‌های خود را در پی بمباران ترک کنند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17مهر1402، کدخبر: 14020717000573، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین