پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
سیاسی بازی و بولتن داری جهت دار، کم توجهی به افکار عمومی و نیاز مخاطبین در سطح ملی، بی انضباطی‌های مالی و خاصه خرجی ها، نداشتن راهبرد‌های مقابله با رسانه‌های خارجی و نابلدی در فرهنگ سازی داخلی، دور شدگی تدریجی از ماموریت‌های قانونی و دیگر آسیب‌های وارده، از صداسیما سازمانی کم خاصیت و پرادعا ساخته است. سازمانی که در سال ۱۴۰۲، هشت همت برای بودجه سالیانه کشور خرج داشته و علاوه بر این دارای درامد‌های شایان تبلیغاتی است. کارگروه نظارت بر صداسیما اگر صبخانه و نهار خودشان را صرف کردند و عصر، وقت داشتند، اندکی بر وظایف قانونی محول شده به خودشان فکر کنند. حجالت بکشند که لطف رهبر را با چه کیفیتی پاسخ داده اند. صداسیما بعنوان رسانه ملی با این فرمان، از صداسیمای میلی هم خارج شده و ترس آن وجود دارد که به سمت صداسیمای ویلی، گرایش پیدا کند.

شعار سال: آمار میزان بینندگان سریال‌های تلویزیون در تابستان امسال کاملا ناامیدکننده است و نشان می‌دهد میزان بینندگان سریال‌ها به شدت کاهش پیدا کرده است.

سقوط ۷۵ درصدی مخاطبان سریال‌های صدا و سیما + حاشیه زنی و اهمال در وظایف اصلی

کاهش معنادار بینندگان تلویزیون در حالی است که پیمان جبلی با افزودن هنرمندان همسو تلاش کرد جای خالی هنرمندان مغضوب را پر کند.

تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر فوری، تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۴۰۲، کدخبر:۳۰۳۴۳۱۵، www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین