پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
سرکار خانم خزعلی ، صرفا برای اینکه متوجه بشوی اگر قصد پرونده سازی برایت وجود می داشت مثل آب خوردن قابل اجرا بود. وظایف معاونت ردیف می شد و عملکرد شما هم در مقابل آن. اولویت های کشوری و چالش های پایه استخراج می شد و عملکرد شما هم در مقابل آن . اقدامات بین و فرابخشی ردیف می شد و اقدامات شما هم در مقابل آن. شکاف بین عملکردهای شما و حجم اقدامات مورد نیاز سنجیده می شد و عمق فاجعه خود را نشان می داد و .... . اینها می تواند لایه اول هجمه به شما باشد و منجر به طرح اتهام قصور، تقصیر، اهمال و ترک فعل گردد. اگر مطرح نشده، پس کسی بشکل جدی با شما کاری نداشته است. بر این قاعده، از بیان بعضی تصورات و با عرض پوزش وهمیات پرهیز کنید. ادامه داستان.

شعارسال: انسیه خزعلی معاون محترم زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، زمین و زمان را در سناریو‌های تخیلی به هم می بافد که بگوید پسرش فلان کاره بوده یا نبوده است و این صحبت‌ها، هجمه و توطئه برعلیه اوست. نکته جالب اینکه در بحث مسائل زنان و عملکرد خواهی از معاونت، ما به پسر شما کاری نداریم. بحث پسر شما یک بحث حاشیه‌ای در حوزه امنیت و صیانت از آبروی مدیریتی کشور و ضرورت ارتقا نظارت‌های موثره از طرف نهاد‌های تخصصی بود که به راحتی قابل طرح و گذر است.

لطفا از عملکردهای معاونت امور زنان بگو + دست بدست کنید برسد به دست انیسه خانم خزعلی

تعداد بازدید : 4

آنچه که برای ما اهمیت خاص دارد، عملکرد شما در حوزه معاونت امور زنان و خانواده حول گام دوم انقلاب است که از دیدگاه ما، از نمره بیست، پنج هم نمی‌گیرید و باز هم از دیدگاه ما، مردود هستید. همانطور که در ابتدا هم گفتیم، شایسته سالاری در انتصاب شما رعایت نشده و توانمندی لازم برای راهبری راهبردی در شما وجود ندارد.

نه با حب کسی صحبت می‌کنیم و نه با بغض شما. حول منافع ملی، گام دوم و تمدن سازی اسلامی ایرانی حرف می‌زنیم. انقدر به خودمان مطمئن هستیم که در ابتدای حضورتان، پیشنهاد مشاوره رایگان و همکاری داوطلبانه دادیم و، اما شما نشنیدید. چرا؟ چون اصلا این کاره نبودید و نیستید. رسانه زرد و شیتیل بگیر و وابسته هم نیستیم که از شکایت حقوقی پروای عملکردی داشته باشیم. هم در حوزه حقوقی به حمد خدا قدرت و قوت لازم وجود دارد، هم به کارمان اعتقاد داریم و متعهدانه نقد می‌کنیم و هم اثبات شده برای نهاد‌های نظارتی و امنیتی کشور هستیم؛ لذا، از شما می‌پرسیم که عملکردتان در این مدت چه بوده و چه خروجی داشته اید. آیا این سوال به پسر شما مربوط می‌شود؟ آیا این سوال به معنای تضعیف معاونت امور زنان و خانواده است؟ به صراحت بگو که چه کرده ای؟ تاریخچه فعالیتی جایی که شما در حال حاضر در ان مشغول فعالیت هستی، از دوره مرحومه سرکار خانم حبیبی، پیش ماست؛ لذا تصور لایه کشیدن‌های احتمالی را هم از ذهن بیرون کنید.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین