پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲
اخیرا حماس اقدام به شکار خودروهای زرهی ثمر اسرائیلی نموده است. خودروی زرهی ثمر، ساختاری مشابه تانک افسانه ای مرکاوا دارد. بر این قاعده، پایان داستان به راحتی قابل پیش بینی است. راکت یاسین ۱۰۵ با چاشنی دو بخشی، اقدام به نفوذ در بدنه خودرو یا تانک نموده و در مرحله دوم، انفجار بزرگ را رقم می زند.

شعارسال: حماس اعلام کرده است که دو خودروی زرهی و نظامی صهیونیست‌ها را که به منطقه «الفراحین» در شرق خان‌یونس نفوذ کرده بودند، را با راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.

راکت یاسین ۱۰۵ حماس، بلای جان تانک مرکاوا

این راکت دارای دو سر جنگی بوده و به دست گردان‌های قسام طراحی و ساخته شده و توان تخریب بالایی دارد و با آر. پ. جی شلیک می‌شود.

راکت یاسین ۱۰۵ حماس، بلای جان تانک مرکاوا

راکت دارای کلاهکی دوگانه است که یکی سپر بیرونی را سوراخ کرده و دومی با نفوذ به داخل بدنه موجب نابودی زره‌پوش یا تانک می‌شود.

راکت یاسین ۱۰۵ حماس، بلای جان تانک مرکاوا

برد موثر آن تا ۱۰۰ متر بوده، اما حداکثر برد آن تا ۱۵۰ متر اعلام شده است و می‌تواند تا ۶۰ سانتی‌متر به زره فولادی نفوذ کند.

راکت یاسین ۱۰۵ حماس، بلای جان تانک مرکاوا

 

تعداد بازدید : 113


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
1
درود حدا بر لشکر خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین