پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۳۹۳۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
سیاست زدگی شاخ و دم ندارد. یعنی حسن تقی خان بقال باشی را با رزومه ساختگی یا غیر مرتبط ،از سوپر سرکوچه جمع کنی و ببری مجلس و با صدتا تو بمیری و من بمیرم پشت پرده و یک برنامه نوشته شده توسط چهارتا کارشناس و مدیر در انتظار ارتقا( بخوانید متقلبانه و دزدی مثل پایان نامه ارشد و دکتری بعضی از دوستان) رای اعتماد بگیری و این بابا بشود وزیر؟ خاک بر سر اول تا اخر هر فرد تائید کننده این شیوه انتصاب وزارت و وکالت. وزارت آموزش و پرورش بنا بر ماهیت ذاتی خودش وزارتی بسیار حساس و پر چالش است. چالش های از جنس چالش های نوظهور، چالش های سنواتی و تاریخی، چالش های ذاتی مبتنی بر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان ، چالش های دوری از اقتصاد و عدم درآمدزایی بنا بر ماهیت حوزه فعالیتی و غیره. حال در چنین وزارتخانه ، با تصمیم گیری های گعده پایه ( همان محفلی و هیئتی خودمان) اقدام به انتخاب وزیر شود، جای طرح سوال در خصوص حماقت ، نفوذ و خیانت است. آقای وزیر محترم ، یک بار دیگر تیتر خبر را بخوان و برای جا افتادن ، توصیه می کنیم ، دو صفحه خودتان و شورای معاونین محترم وزارتخانه از روی ان با خط خوانا مشق کنید. "نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند‌" . "نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند‌" . "نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند‌" .

شعارسال: علیرضا عباسی در بازدید از دبیرستان پسرانه امام حسین (ع) منطقه خرمدشت اظهار کرد: مشکلات متعددی در حوزه آموزش و پرورش کشور وجود دارد که در مجلس بیشترین وقت مان را به این حوزه اختصاص داده ایم.

نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند‌ +  چه کسی عهده دار نظافت و بهداشت مدارس و سلامت دانش اموزان است؟

وی با اشاره به اینکه در برنامه هفتم چندین جلسه درباره مشکلات آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: تصمیمات مشترک خوبی در زمینه جذب و تامین معلم، رفع کمبود سرایدار و بودجه‌های آموزش و پرورش افتاد، چراکه نیمی از مدارس کشور سرایدار ندارند، بنابراین با سازمان امور استخدامی کشور هماهنگ شد که در سال آینده افرادی را به عنوان سرایدار مدارس در آموزش و پرورش استخدام کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس افزود: پیشنهادی مطرح شده بود که یک درصد به ۹ درصد مالیات ارزش افزوده، اضافه شود و این یک درصد مالیات ارزش افزوده به حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا کند، اما به دلیل نگرانی از گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها مجلس با این پیشنهاد مخالفت کرد، ولی به دلیل مشکلات موجود در وزارتخانه و مدارس سراسر کشور و اهمیت موضوع در نهایت در انتهای برنامه هفتم پیشنهاد دیگری مبنی بر اینکه، ۰.۲ درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده دریافتی حاضر به منظور نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یابد، مطرح شد که در صحن علنی به تصویب نمایندگان رسید.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: همچنین در مجلس مصوب شده است تا انتهای برنامه هفتم، جمعیت کلاس دانش آموزان بیش از ۳۵ نفر نباشد و این مهم در استان‌هایی مثل استان البرز که سرانه آموزشی بسیار پایینی دارند و تراکم جمعیتی در کلاس‌ها بسیار بالاست می‌تواند گره گشای مشکلات آموزش و پرورش استان باشد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8آذر1402، کدخبر: 2025758، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
با سلام،فقط یه سوال از مسئولین آموزش و پرورش تبریز دارم و اون اینکه با وجود سرایدار در مدرسه چرا دانش آموزان باید هر روز تمیزکاری و طی کشی کلاسهارو برعهده داشته باشن؟
در حالیکه سرایدار خودش در مدرسه بکار مغازه‌داری میپردازه؟
وظیفه اصلیش چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین